Scrapträsket
Mammsy: ELler hur!!!
Min gubbe fick genast en affärside-typ som scrapfun tyckte han att jag skulle göra tills jag tjänat ihop pengarna iegn
Mammsy: ELler hur!!!
Min gubbe fick genast en affärside-typ som scrapfun tyckte han att jag skulle göra tills jag tjänat ihop pengarna iegn
Mammsy:
Bitte: Fonter är de olika stilarna man kan välja.
Arial, times new roman osv. Finns OÄNDLIGT massa att ladda ner från nätet.
Det är helt ok att skriva ut, men det måste vara på syrafritt papper (Om du ska scrappa syrafritt alltså) och inte vanligt skrivarpapper.
Jättefina nya LO's allihop!
Cheri, Zara, Mammsy: Säger igen, innan ni skaffar qk, fundera ordentligt på wishblade istället!!!
JAg har ju en qk och två alfabet+några dies. Kostat mig 2500 redan.
En wishblade går ju på 4-5000:- och man kan skriva ut/stansa ut ALLT!!!!
Kopplas till datorn så man får alla fonter och storlekar...
Börjar ångra mitt val av qk nu...
Nån som vill köpa kanske??
Matriark: Min tjej springer runt och tutar i blockflöjten! Duger det mån tro??
Diz: Men det låter ju som läckra färger!!
Men välj två av dem att kombinera då, kanske??
S/V funkar ju alltid. Och grönt funkar ju med båda.
Matriark: Jag köpte sånt på Netto för 79:-.... Reagerade sedan argt i tråden när jag såg att de var på Tradera för 12 och över. Fult gjort tycker jag.
Men jag håller med om att klistermärkena inte var ngt att ha direkt. Har du testat papperen och albumet??
Diz: Har du ngt man kan se? Om du var ute efter hjälp alltså
Skumpis: Skriv ut spegelvänt då!!
Och skär ut med skalpell. Gjorde just det till en LO där jag ville ha större stil än jag har på mina Qk.
SKumpis: Tja, jag jämförde kasnke med att köpa på blocket... Inte nya saker.... Jaja, jag är FÖR ärlig för att sälja till såna överpriser iaf
DianaJ: Jag tror att det är så att Bk tar QK dies men inte tvärtom. Dessutom är BK diesen billigare. Så den låter ju bra men jag har aldrig testat. Jag har QK men börjar ångra att jag inte satsade pengar på en Wishblade direkt istället...
Smulan: Tänkte just säga att du varit produktiv!!!
fina nya Los är det iaf
Hmmm skriver ut bilder och är förbannad att jag inte tar med kort!!!!
Men det blev inget scrappat trots att jag var sugen idag.