Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

Kan nån av er gå in och kolla på www.vixxxansscrapbooking.se
    gå till stämplar och tillbehör - stämpledynor
    Vad är skillnaden mellan Fluid Chalk och Pigment Ink? De ser exakt likadana ut. Används de i samma syfte? Kan man använda dem som stämpeldynor för foamstamps? Eller vad använder man för färg med foam stamps?
    Vad är Ancient Page då? Är det också en stämpeldyna? Blir så fundersam då det står "ink"...

• Amelié77

Frågar igen:
    Kan man använda foamstamps med vanliga stämpeldynor eller måste det vara akrylfärg? Går de att använda med t.ex. fluid chalk stämpeldynor?

• Amelié77

Okej! Tack ska ni ha! Tänkte att jag skulle slippa undan att köpa en massa akrylfärg och istället använda de dynor jag har, men det blir nog att öppna plånboken igen verkar det som

• Amelié77

Jag minns att nån av er har skrivit om foamstampsen som heter Mixed Alpha, men nu undrar jag om nån vet hur höga bokstäverna blir. Jag har en bild på setet i mitt galleri. Funderar på att beställa dem eftersom det verkar prisvärt med tanke på att man får tre olika alfabeten, men jag vill inte ha dem om bokstäverna är låga.

• Amelié77

Alla är inte proffs här! Jag började scrappa för några veckor sen, så jag är inte alls så duktig som jag skulle vilja vara ännu. Det är bara att börja, Soolina!

Svar på tråden Scrapträsket