Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

Jag har inte varit till Umeå på säket 5 år och nu när jag ÄNTLIGEN ska dit så missar jag scrapträffen med en ynka vecka. Tala om otur!

• Amelié77

Nu har jag fått svar från House of paper, jag mailade och frågade varför det inte blev nån frakt. Hon skrev att min order var över 50 dollar INNAN alla rabatter drogs av, efter rabatterna var den på 45 dollar. Men det är alltså fraktfritt om det överstiger 50 dollar, så jag hade ju lite tur där.
    Hon skrev också att de ska packa min order idag eller imorgon så det låter ju som verkligt snabb service. Undrar bara hur många dar det tar innan det kommer fram...

• Amelié77

3 nya LO'n i galleriet. Jag är dessutom klar med veckans utmaning. Tjohooo!
    Men vilken svår skiss Skumpis, speciellt för mig som inte gillar journaling. Får se om jag hittar några foton där det går att hitta på en lååång berättelse.

• Amelié77

Tycker det låter som en bra idé JO79! Att skriva eller doodla på det svarta alltså...

• Amelié77

Nu är jag helt snurrig i huvet - ska gå och lägga mig och läsa en bok och koppla bort allt vad scrap heter. Klockan är ju faktiskt 22.30 här i Finland, fuskigt

• Amelié77

Åååh, jag är så avundsjuk på er som kan träffas och scrappa tillsammans. Här finns ingen som jag känner som scrappar...

Svar på tråden Scrapträsket