Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma

Scrapträsket

Säger bara GLUEDOTS!! Använder själv bara det att fästa saker med!

• Sagomamma

Helt OT men idag ska jag åka och kika på en KATT!!! Som jag är helt förälskad i!! Tjohoo!! Nu blir det till att scrappa katt!

• Sagomamma

Jag har använt akrylfärg för det mesta, men fluid chalk är nog egentligen bekvämast! (Dark brown)

• Sagomamma
    Lingonflickan skrev 2006-06-03 19:59:33 följande:
    Snyft. Nu vet jag inte vad jag ska scrappa längre. Har hållit på i en hejdundrande fart så nu tryter fotona... Ville pröva med skissutmaningen men hittade inga passande "neutrala" heller. Har gjort en LO jag blev riktigt nöjd med, men den kan jag inte lägga ut eftersom det är en nakenbild på sonen.  Har gjort en neutral oxå men lyckas inte fota av den just nu. Vad göra nu'rå???
    Sudda bort pojken i photoshop, vet jag!Glad
  • Sagomamma

Har aldrig beställt från House of Paper, men många inne på Scrappiz forum (alldeles för mångaFörvånad) vittnar om att de beställt massor vid riktigt bra erbjudanden t ex, och när det varit erbjudanden om låg frakt osv, och så har de aldrig fått sina grejer om det visat sig att House of Paper inte går med så värst mycket vinst.

Dvs de har betalt in pengar -väntat, väntat och väntat (ibland i flera månader), fått löfte om att leveransen snart ska skickas osv. När de bett om sina pengar tillbaka till sist, så har de fått det genast... Några hade tom fått erbjudande om pengar tillbaka...

FundersamSå där skulle jag hålla mig ifrån -om jag skulle beställa mycket till fördelaktiga priser

• Sagomamma
    Lingonflickan skrev 2006-06-04 20:55:58 följande:
    Sagomamma: På den LO:n är sonen enda motivet. Dessutom har jag inget bildbehandlingsprogram annat än det som följde med min gamla hög till digitalkamera. I stort sett så använder jag bara beskärning av bilderna. Är fotoentusiast som inte tycker om att manipulera mina bilder och har därför aldrig haft behov av nåt bildbehandlingsprogram.
    Ahaa... OkFundersam
  • Sagomamma

l

längtans tider skrev 2006-06-05 13:05:42 följande:
    Ska köpa alfabete i foam stamps. guud så många fina olika det finns! Har ju riktig beslutsångest nu vartifrån jag ska beställa, och vilken stil! Har funderat lite på mixed font, marmalade, bunnymade, m.f.l.. någon som vet vart de finns foamstamps finns till bra priser??
    Skulle jag köpa bara ett så hade jag definitvt köpt "mixed font"! TRE alfabeten till priset av ETT! 159:- tror jag det kostar på de flesta ställen?
  • Sagomamma

Det blir riktigt snyggt! Har ingen bild på när jag använt just det, men du vet hur det ser ut va? Annars finns det bild på de flesta nätbutiker... *kan ju inte säga så mycket mer*

• Sagomamma
    annika5064 skrev 2006-06-05 20:27:24 följande:
    Kanske kan du hitta inspiration hos den här fantastiska scrapparen...älskar hennes LO:s
    Vilken fantastisk duktig scrappare *inspirerad*
Svar på tråden Scrapträsket