• MAMMSY

Scrapträsket

Min senaste LO
  • MAMMSY
    Var tvungen att testa det myskatt skrev men oj vad konstigt det blev...
  • MAMMSY
     vill bara tacka för alla snälla ord ni har skrivit i min gästbok om min senaste LO, det värmer så mycket särskilt när man gått å vart lite smådeppig ett tag å tyckt att man inte kan scrappa nått alls. Tycker att alla e så söta i denna tråden *Hurra för scrappträsket*
  • MAMMSY

Det här med att välja ppare e ju en hel vetenskap ju.. letar efter ett blågrått papper som inte får vara för murrigt till veckans skissutmaning... fast jag kanske ska ha ett beige istället

• MAMMSY

summerminagirl klart du ska vara med

• MAMMSY

men ja e ju oxå här å smyger Cia klart vi inte lämnar dig ensam helller

• MAMMSY

Vart kan man få tag i snygga zig-zag band gröna panduro   hade bara illgröna å kräkgröna

• MAMMSY

Men va e det häääääääär har ni satt er å scrappat allihop eller??? *stackars lilla mig* får väl gå å sova då..

• MAMMSY

Zara jag skrev här till dig igår du kanske missade det jag tyckte att din LO var jättesnygg iallafall särskilt hur du hade bundt fast s:et
    Vet att vi har pratat om det här med att komentera när man har tittat in hos varandra förut å jag brukar försöka skriva en komentar när jag vart inne å kikat men med bebis i knät e det inte alltid så lätt, fast samtidigt hade man tittat på sakerna i verkligheten så är det ju knappast så att man bara hade tittat å sen gått därifrån utan att ha sagt nått.. å en komentar kan värma så mycket,även om man e van scrappare eller inte, å kritik är oxå bra för det e ju så man blir bättre

• MAMMSY

Aha så det e så man ska göra-"klaga"

Svar på tråden Scrapträsket