• MAMMSY

Scrapträsket

bv åååååååååååååååååå vad kul att se dig här

• MAMMSY

Fasen jag vill oxå Shoppa loss... Fast jag har inte fått svar från Muhren än... så jag vet inte vad slutsumman blir än.. å hur mycket av det jag ville ha som finns inne..

• MAMMSY

Jen79 kolla in chatterbox papprena tycker jag

• MAMMSY

Åhhh jag har fått en ny kärlek.... Urban Lily papper... dreggel dreggel..

• MAMMSY
    Playground col. hop scotch å så ännu ett... Vill HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • MAMMSY

Marrjah du som har beställt på pyzzla vad brukar frakten hamna på? (eller du kanske bara har vart i butiken..)

• MAMMSY

beställde den fast med all about a girl hoppas dom finns kvar bara..

• MAMMSY

Nä nu blir det kudden gonatt tjejjer!

Kram Malin
  • MAMMSY
    jag satt oxå å fyllde i en arbetsansökan å när jag kom till fritidsintressen så undrade jag hur bra det skulle låta med att "shoppa scrappsaker på nätet" å hänga i "scrapträsket" som främsta fritidsintressen
  • MAMMSY
    Meli skrev 2006-06-09 10:59:45 följande:
    MAMMSY DET kan man utelämna, men så framhäver man det här med skapande, pillighet, noggrannhet
    Jo jag tog faktist inte med det men jag tänkte på hur idiotiskt kul det hade sett ut i en ansökan, har självfått in en del ansökningar som man bara har vart tvungen att få fnissa lite åt ex. Erfarenhet: Byggt ihop bokhyllan billy sommaren 98, å den personen sökte ett jobb på vårt dagis eller : Mina främsta intressen e Killar mode å läsa veckorevyn, det är därför jag söker mig till dagis för barnen leker väl ganska mycket själva va? Lite ot så där men ibland undrar man vad folk tänker på...
  • MAMMSY

Ouiiiiii fick precis reda på att vi får första hands kontarakt på våran lägenhet Var bara tvungen att dela med mig!!!!
    Snark jag har fortfarande inte fått nån bekräftelse från pyzzla, jag vill veta om mina papper fanns eller inte..

• MAMMSY

Bg chatterbox å så mina nya älskningar Urban Lily

• MAMMSY

Nu har jag lagt ut två LO:S å ett kort som jag scrappat om nån vill kika på vad jag har gjort medans jag var datorlös..

• MAMMSY

Nä hjälp vilken tuff bok!! Skulle jag scrappa i en bok åt Julia skulle det väl få bli "Den vilda bebin" känns som det finns vissa tydliga likheter där...
    Finns det nån som har beställt från Pyzzla???

JO79 Grattis till kameran, förstår precis hur du känner, jag trodde vi var sisst i världen med att skaffa digitalkamera, så när jag äntligen fick en så var det nästan så att jag sov med den

• MAMMSY

Har oxå valt att göra 12x12 för att dels få plats med mycket å sen så är det mycket lättare att hitta album i den strl

• MAMMSY

Jag väntar oxå på paket från pysselpunkten

Är det nån som vet måtten för letter size? E faktist lite sugen på att scrappa i det det e så snyggt särskilt liggande lettersize tycker jag

Svar på tråden Scrapträsket