Inlägg från: Anonym (Vic) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vic)

Frun/flickvän knullar annan

Smed75 skrev 2019-07-05 23:22:18 följande:
    Låter som en cool grej.. =)
    Det är det!

Våran plan som förhoppningsvis snart blir av är en skön hotellhelg med ett besök. Hon har ögonbindel när gästen kommer tills han går, vi styr det hela och har kontrollen. Självklart med utrymme för initiativ. Fokus på spitroast. När vi alla är nöjda tar killen och drar och frun tar av sig bindeln Oskyldig
  • Anonym (Vic)
    Kverulant67 skrev 2019-07-06 00:38:01 följande:

Ni som gillar det, får ni inte komplex av att tjejen vill ha större kukar???

Jag känner inte att det nödvändigtvis måste vara en större som gästar, men det ser ju sexigt ut, dock är en medel lättare på alla sätt.
    Den stora är väl mer upphetsande att se, medan min fru iaf gillar mellanstora bäst när man har sex. 

Så nej Glad
  • Anonym (Vic)
    Kverulant67 skrev 2019-07-06 01:20:41 följande:
    Du får inga komplex för att din tant vill knulla andra då? Jag hade aldrig köpt det personligen....
    Det är typ mest jag som vill, går igång på att se henne njuta, och det blir lite som porrfilm på riktigt. Iom att vi planerar anonymt och hon ska ha ögonbindel blir det extremt opersonligt och mer utav en levande sexleksak. Jag sköter allt kontakt och just där och då är det ju mest roligt Flört

Jag hade inte varit bekväm med att hon skötte kontakten själv, utan jag gillar kontrollen. 
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan