Gbgkillen73a skrev 2023-07-20 10:10:48 följande:
Under ett samtal om vad vi tänder på sexuellt så frågade jag min sambo om hon kunde tänka sig att träffa andra. Det kunde hon tyvärr inte. Men vi hade ett mycket öppet och bra samtal i ämnet. Så jag rekommenderar att ta upp det när ni pratar om sex och ger henne tid att fundera och resonera.
Jag har varit den extra mannen och träffat några olika "helt vanliga och ordentliga" svenssonpar. Det har varit fantastiska upplever. Ett av paren valde att jag bara fick slicka frun. Med ett öppet och förstående förhållningssätt före, under och efter träffar så har jag och paren jag träffat haft helt fantastiska upplever.
Är sen vägen jag tänkte vandra. Bara orolig att hon ska tolka det fel att hon skulle tror att jaguars gör det för att själva få träffa andra. Skulle såklart kunna tänka mig att träffa någon annan men absolut inte primära syftet. Vill bara att min fru ska få njuta.
Vill gärna börja light. Att extra mannen får slicka eller att frun suger av honom. Jag tänker artiga själv ska vara på plats. Sedan kan det bli mer om allt känns bra och rätt efteråt.