• Clemmentina

Letrozol - följas åt?

minnie768 skrev 2019-12-17 11:44:51 följande:

Ja så kan det absolut vara! Jag hoppas så klart på det, men jag känner inte av nåonting, möjligen aningen lite molvärk men knappt. Förra månaden var jag väldigt påverkad mellan äl och bim. Kanske är bra, nu tänker jag itne lika mycket på det och räknar inte dagar fram tills jag kan testa, haha. (försöker se det positivt)

Lutinus har jag läst en del om men inte riktigt förstått vad de har för påverkan?

Du får tänka att det också är många som inte plussar förrän efter bim ;) Äl+7 är ändå väldigt tidigt, inte ens säkert att ägget fäst ännu.Jag brukar tempa, men min hund fick tag på termometern för några veckor sedan så det gick sönder (tror du jag blev arg? haha) Sen har jag inte fått för mig att köpa en ny. Hade NC men hade velat ha en med belyst display och som lagrar minnet från förra tempningen. Vilken termometer har du?

Ja vi får hoppas på det <3 Jag hoppas bara att mensen inte kommer på varken julafton eller min födelsedag. Hellre då att äl var lite sen och att mensen kommer i början på januari. Såklart hoppas jag mest på att den inte kommer alls och att jag plussar :) KRAM!

Åh nej vilken busig hund! Min är från Babyplan och har just upplyst display. Väldigt nöjd med den!

Håller tummarna för att mensen inte kommer över huvud taget och om den ska komma att den undviker jul och din födelsedag. Kram!
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-19 08:18:10 följande:

Minst sagt!! Är den så att om du tempar på morgonen och sen stänger ner den. Visar den då din senaste tempning om du t.ex. sätter på den på kvällen?

Tack! <3 <3 <3 KramJag hade exakt samma symptom som du min första månad! Molvärk nästintill hela vägen från äl tills mensen kom tyvärr. Plus en del lätt yrsel. Nu är jag inne på kur två, bör haft äl förra veckan men känner inte av något förutom minimalt med molvärk till och från. Lyckades inte få positivt äl test (testade väldigt oregelbundet pga resa) så är inte helt säker på att jag hade äl.

Ja det gör den! Så smidigt! :) Håller tummarna för att du hade ägglossning.
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-20 13:10:23 följande:

Lägger till den på inköpslistan i mellandagarna om det inte blir ett plus denna cykeln :)

Det låter som en bra plan! När tänker du testa? :)
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-20 14:59:53 följande:

Jag har sagt att jag inte kommer testa förrän tidigast den 23e. Men just nu är jag inte alls sugen på att testa.. Vi får se :)

Förstår det! :) Du får hålla oss uppdaterade helt enkelt.
  • Clemmentina
    boandersson skrev 2019-12-21 02:12:02 följande:

Kanske min bild inte syns eller så är jag kanske ansedd som löjlig? ????

Absolut inte, ingen som tycker du är löjlig. Kanske kan ana att streck. Har du tagit fler test?
  • Clemmentina
    emphz skrev 2019-12-20 17:17:51 följande:

Jag startade denna tråd för lite drygt 10 månader sen, då hade vi försökt skaffa syskon i 8 månader med hjälp av letrozol. Till slut kom plusset.

Igår den 19/12 föddes äntligen lillasyster.

Ge inte upp, jag fortsätter heja på er.

Åh vad roligt! Varmt grattis! Det tog sig alltså på 8:e kuren? Kanske inte ska ge upp då...tar min 7:e kur nu.
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-20 14:59:53 följande:

Jag har sagt att jag inte kommer testa förrän tidigast den 23e. Men just nu är jag inte alls sugen på att testa.. Vi får se :)

Har du vågat testa ännu?
  • Clemmentina
    minnie768 skrev 2019-12-23 11:28:35 följande:

Nope..inget test. Jag känner verkligen INGENTING! Plus att jag hade lite bråttom imorse, tar kanske ett test imorgon.. Tänker att äl uteblivit eller var senare än vanligt, känns lättare att hålla fast vid den tanken är att hoppas för mycket på ett plus :/

Håller tummarna för att det är ett positivt tecken! Uppdatera oss hur det går. Håller tummarna!
  • Clemmentina
    AnnaLinnea87 skrev 2019-12-25 20:14:47 följande:

På julafton tog jag ett tidigt test och fick vårt plus. Finaste julklappen ??????????. Efter 2,5år av försök och två missfall i bagaget så tog det sig på 4:e försöket med letrozol (3:e med dubbeldos). Nu hoppas vi bara att vi får behålla det. Vi hade redan inbokat vul den 27/1 så då ska vi se om allt ser bra ut. Vet att det var en del andra som hade bim runt den 24:e. Hoppas ni också fick era plus ????

Stort grattis! :)
Svar på tråden Letrozol - följas åt?