Letrozol - följas åt?
Ja så kan det absolut vara! Jag hoppas så klart på det, men jag känner inte av nåonting, möjligen aningen lite molvärk men knappt. Förra månaden var jag väldigt påverkad mellan äl och bim. Kanske är bra, nu tänker jag itne lika mycket på det och räknar inte dagar fram tills jag kan testa, haha. (försöker se det positivt)
Lutinus har jag läst en del om men inte riktigt förstått vad de har för påverkan?
Du får tänka att det också är många som inte plussar förrän efter bim ;) Äl+7 är ändå väldigt tidigt, inte ens säkert att ägget fäst ännu.Jag brukar tempa, men min hund fick tag på termometern för några veckor sedan så det gick sönder (tror du jag blev arg? haha) Sen har jag inte fått för mig att köpa en ny. Hade NC men hade velat ha en med belyst display och som lagrar minnet från förra tempningen. Vilken termometer har du?
Ja vi får hoppas på det <3 Jag hoppas bara att mensen inte kommer på varken julafton eller min födelsedag. Hellre då att äl var lite sen och att mensen kommer i början på januari. Såklart hoppas jag mest på att den inte kommer alls och att jag plussar :) KRAM!
Håller tummarna för att mensen inte kommer över huvud taget och om den ska komma att den undviker jul och din födelsedag. Kram!