• emphz

Letrozol - följas åt?

Hej.

Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

• Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Mikkans
    Goose01 skrev 2020-07-22 20:07:57 följande:

Okej. Släpper det inte utan otrivelle? :x

Jodå, på de allra flesta!:) Hur kände du över Nordiciv:)
  • Mikkans
    Mikkans skrev 2020-07-22 21:58:18 följande:

Jodå, på de allra flesta!:) Hur kände du över Nordiciv:)

NordicIVF?*:)
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-07-21 15:52:54 följande:

åh typiskt att de stänger! men du får fortsätta köra med äl-test och så får ni ligga i så ni inte missar äl :) har du köpt hem massa äl-test? hur ofta tänker du testa?

Hur går det för er?:)
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-07-24 08:26:38 följande:
    Hur går det för er?:)
    det går bra, går in i v.7 imorgon! är så nervös för missfall hela tiden.. har ömma bröst lite till och från och idag känner jag knappt något alls så blir ju nojig direkt. imorgon ska jag ta ett digital test som visar hur många veckor och om det inte visar 3+ så kommer jag bli superledsen och då tror jag något är fel!! 

hur går det för dig med äl-testen? :)
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-07-24 14:19:30 följande:

det går bra, går in i v.7 imorgon! är så nervös för missfall hela tiden.. har ömma bröst lite till och från och idag känner jag knappt något alls så blir ju nojig direkt. imorgon ska jag ta ett digital test som visar hur många veckor och om det inte visar 3+ så kommer jag bli superledsen och då tror jag något är fel!! 

hur går det för dig med äl-testen? :)

Åh wow! Redan v7! Det går väl bra..testar två gånger om dagen, än så länge sjukt negativa dock????
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-07-24 20:13:31 följande:

Åh wow! Redan v7! Det går väl bra..testar två gånger om dagen, än så länge sjukt negativa dock????

Ja de går väldigt snabbt! Längtar dock till första ultraljudet den 4e augusti, så man ser att det verkligen är något där inne.. tog ett digitalt test imorse som visade 3+ så det kändes bra iaf! Varit lite orolig då jag inte haft lika ömma bröst som tidigare.

Okej men de kan ju swisha om supersnabbt, så jättebra att du testar två gånger per dag! Har ni börjat ligga i redan nu eller väntar ni på positiva tester?:)
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-07-25 09:07:31 följande:

Ja de går väldigt snabbt! Längtar dock till första ultraljudet den 4e augusti, så man ser att det verkligen är något där inne.. tog ett digitalt test imorse som visade 3+ så det kändes bra iaf! Varit lite orolig då jag inte haft lika ömma bröst som tidigare.

Okej men de kan ju swisha om supersnabbt, så jättebra att du testar två gånger per dag! Har ni börjat ligga i redan nu eller väntar ni på positiva tester?:)

Jo, det kan slå om snabbt så de e allt jag håller fast vid! Har molvärk och så så hoppas jag får positivt men gårdagens test va så sjukt negativa att jag aldrig varit med om liknande, haha!
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-07-26 09:44:49 följande:

Jo, det kan slå om snabbt så de e allt jag håller fast vid! Har molvärk och så så hoppas jag får positivt men gårdagens test va så sjukt negativa att jag aldrig varit med om liknande, haha!

Åh typiskt, men bara att fortsätta testa! Har ni sex också så ni inte missar ev äl även om testen inte slår om?
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-07-27 07:10:40 följande:

Åh typiskt, men bara att fortsätta testa! Har ni sex också så ni inte missar ev äl även om testen inte slår om?

Nej, vi orkar inte ha sex varsnnan dag i så många dagar :( men blir när de blir lixom..
  • Goose01
    Mikkans skrev 2020-07-22 21:58:38 följande:

NordicIVF?*:)

Vi har funderat på att byta klinik just för att de verkar oseriösa. Men ska köra på nu i två månader kanske med letrozol o sen kontakta en annan klinik om vi inte lyckats o se om de kan kolla min make också.

Jag ägglossar så jag tror att det antingen är progesteronet eller min man det är ?fel? på. Han tog ett testoseronprov som verkligen låg på gränsen så kan vara det. Vi har köpt en massa vitaminer åt honom också som han tagit i ca en månad och han känner skillnad i kroppen senaste veckan med ökad lust osv så man kan ju hoppas att det ger effekt på testosteronet och de små elitsimmarna :D
Svar på tråden Letrozol - följas åt?