Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Okej. Släpper det inte utan otrivelle? :x
Jodå, på de allra flesta!:) Hur kände du över Nordiciv:)
åh typiskt att de stänger! men du får fortsätta köra med äl-test och så får ni ligga i så ni inte missar äl :) har du köpt hem massa äl-test? hur ofta tänker du testa?
det går bra, går in i v.7 imorgon! är så nervös för missfall hela tiden.. har ömma bröst lite till och från och idag känner jag knappt något alls så blir ju nojig direkt. imorgon ska jag ta ett digital test som visar hur många veckor och om det inte visar 3+ så kommer jag bli superledsen och då tror jag något är fel!!
hur går det för dig med äl-testen? :)
Åh wow! Redan v7! Det går väl bra..testar två gånger om dagen, än så länge sjukt negativa dock????
Ja de går väldigt snabbt! Längtar dock till första ultraljudet den 4e augusti, så man ser att det verkligen är något där inne.. tog ett digitalt test imorse som visade 3+ så det kändes bra iaf! Varit lite orolig då jag inte haft lika ömma bröst som tidigare.
Okej men de kan ju swisha om supersnabbt, så jättebra att du testar två gånger per dag! Har ni börjat ligga i redan nu eller väntar ni på positiva tester?:)
Jo, det kan slå om snabbt så de e allt jag håller fast vid! Har molvärk och så så hoppas jag får positivt men gårdagens test va så sjukt negativa att jag aldrig varit med om liknande, haha!
Åh typiskt, men bara att fortsätta testa! Har ni sex också så ni inte missar ev äl även om testen inte slår om?
NordicIVF?*:)