Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Ok jag förstår!
Vi har försökt sedan i december men precis börjat ta hjälp. Det här är andra försöket med letrozol. Jag har dock inte fått några utslag på ägglossningsstickan ännu. Vilket är konstigt..
Vart har du köpt din progesteronkräm? Jag har googlat och googlat utan resultat..
ÄL kan bli förskjuten med letrozol, vilkem cykeldag är du på?:)
Min är köpt på moodmam :)
ÄL kan bli förskjuten med letrozol, vilkem cykeldag är du på?:)
Min är köpt på moodmam :)
Är det denna du använder? 20 eller 100?
www.moodmama.com/matriarch-100
Grattis Amanda!!!!!!!!!!! Wohooooo <3 :D Vad roligt!!
Hej tjejer! Har inte varit inne på ett tag.. har återhämtat mig efter senaste missfallet som var väääääldigt långdraget. Har precis fått min första mens efter det och är idag på dag 3 och funderar på om jag ska ta letrozol eller inte. Alltså jag orkar inte gå igenom ett missfall till men samtidigt känns det som vi kommit så långt så jag vill inte bara ge upp.
Först blev jag ju inte gravid alls. Sen gravid 2 ggr efter varann men missfall. Tänk om jag blir gravid direkt igen. Både vill och vill inte det. Vill såklart om jag får behålla men det här senaste missfallet va traumatiskt.
Är jag redo att ge upp? Zzzzz jag vet inte... så svårt detta
Hej tjejer! Har inte varit inne på ett tag.. har återhämtat mig efter senaste missfallet som var väääääldigt långdraget. Har precis fått min första mens efter det och är idag på dag 3 och funderar på om jag ska ta letrozol eller inte. Alltså jag orkar inte gå igenom ett missfall till men samtidigt känns det som vi kommit så långt så jag vill inte bara ge upp.
Först blev jag ju inte gravid alls. Sen gravid 2 ggr efter varann men missfall. Tänk om jag blir gravid direkt igen. Både vill och vill inte det. Vill såklart om jag får behålla men det här senaste missfallet va traumatiskt.
Är jag redo att ge upp? Zzzzz jag vet inte... så svårt detta
Beklagar missfallet! Hur länge sen är det? Var själv med om ett missfall för lite mer än 7 veckor sedan och har fortfarande inte fått tillbaka min mens.. och ja känner lite som dig att man både vill och inte vill, det är hemskt vad man ska behöva gå igenom ibland :(
Fy vad tråkigt! Beklagar <3
Det är 4-5 veckor sen nu. Jag tog en letrozol nyss, min sambo vill så gärna, vill inte ge upp för honom än..
Ne man ska ju inte ge upp, samtidigt som man bara blir räddare att de ska hända igen:/ har ni gjort någon missfalls utredning?