Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Perfekt! Men minskar dosen stegvis ändå va?:)
CD 3 idag så ketrozolestart. Plus massa ny tillskott!:)
Hm oj jag vet inte, har inte fått någon info om det! Hm har du läst att man ofta gör det? Jag kanske kör två tabletter om dagen 12 veckor ut och sen kanske trappar ned med en per dag v 13 typ.. vad tror du om de?
Åh spännande! Vad är det för tillskott?:)
Jag har börjat en ny letrozolkur med dubbeldos enligt läk ordination. Det är andra dagen idag på kuren (CD4) men jag har ingen läkartid förrän 26e och det är ca då jag ska ha ÄL? Ska jag be om en tidigare tid??
Hej! Jag undrar vad anledningen är till att ni tar letrozol? Är det för att mi inte har egen ägglossning eller är det av andra anledningar?
Jag har börjat en ny letrozolkur med dubbeldos enligt läk ordination. Det är andra dagen idag på kuren (CD4) men jag har ingen läkartid förrän 26e och det är ca då jag ska ha ÄL? Ska jag be om en tidigare tid??
Hej! Jag undrar vad anledningen är till att ni tar letrozol? Är det för att mi inte har egen ägglossning eller är det av andra anledningar?
Jag har läst att det är.väldigt viktigt att trappa ner, står även på min progesteronkräm. Kroppen måste få en chans att börja tillverka tillräckliga mängder av hormonet själv. Googla lite, men har läst att man trappar ner till halva dosen nån vecka och slutar helt sen :)
Haha alltså massvis.. d-vit, inositol, folfat, R-ALA, NAC, melatonin.. etc.... massa nytt och okänt!
Hm okej får läsa på lite! Men tror du det är ok om jag tar två tabletter 12 fulla veckor och sen veckan efter det tar jag bara en tablett för att trappa ned?
Åh låter spännande, vad är allt för?:D