Letrozol - följas åt?
Det går sådär för oss. Vi har precis börjat på tredje omgången med letrozol (andra med dubbel dos). Vi hoppas på att det går vägen denna gång men just nu är det mycket stress i övrigt i livet och jag har lite fastnat i tanken på att allt kretsar kring att få barn så tyvärr tror jag att det är jag själv som är det största hindret . Äter letroxol för att det visade att jag har oregelbunden ägglossning men två gånger under 2,5 år av försök har jag blivit gravid och de är de gångerna som vi sagt att vi inte ska försöka just den månaden pga att vi skulle på bröllop/fest så jag ville kunna skåla med våra kompisar. Svårt att släppa tanken bara när man så gärna vill...
Hur har resan varit för er hittills?
Var med om ett utomkvedshavandeskap 2013 där jag fick operera bort både äggstock och äggledare, den läkaren som opererade mig sa till mig att jag inte skulle ha några som helst problem med att få barn.
sedan dess har jag inte skyddat mig och vart tillsammans med min nuvarande partner i 3 år i december, vi blev gravida förra sommaren som sluta i tidigt missfall i vecka 6.
Har fått reda på att jag har pco, så så lätt är de för oss.. :(