• okheei

Letrozol - följas åt?

Anonym (Li) skrev 2019-11-27 17:59:10 följande:

Eftersom jag e så ny här på tråden så skulle jag gärna vilja veta lite mer om er hur gamla e ni, hur länga har ni försökt osv, jag e 27 o sambon 32 o vår lilla reda delade jag med mig under ett annat inlägg :)

Välkommen till tråden!

Jag fyller 27 och min sambo 30 till våren, vi har vart tillsammans i 3 år och har aldrig skyddat oss, vi har ett missfall i bagaget och åt sista tabletten enkelkur av letrozol igår, det är andra månaden för oss. Ferilitetsmottagningen tyckte inte jag skulle behöva göra fler vul då jag svara så bra första månaden. Så vi ska bara köra på de närmasta 4 månaderna. Har de då i te hänt något så blir det troligtvis en ivf för vår del.
  • okheei

Idag slog de digitala om till fast smily och de billuga äk-testernas stegring lägger jag in en bild på :)

• okheei
    Anonym (Li) skrev 2019-12-06 14:33:28 följande:

Ohh va roligt nu får ni ta o mysa på, håller tummarna att det tar sig :)

Tack så mycket, är bara inne på andra dosen än så länge. Men visst vore de världens bästa julklapp alltså :D
  • okheei
    Hej, jag är på dag 21 i cykeln, fick glad gubbe i Fredags den 6 December på dag 16 i cykeln, så det blir väl äl+5? Har BIM 22 December, så det är denna eviga väntan just nu :)
  • okheei
    oshark skrev 2019-12-11 14:15:55 följande:
    Räkna med ÄL tidigast lördag, brukar vara dagen efter positivt ÄL-test, så ÄL+4.
    tack :)
  • okheei
    emphz skrev 2019-12-11 16:21:41 följande:
    För att hjälpa ägget att släppa :)

vad kommer det sig att inte alla får den sprutan som har problem med ägglossningen? För bara för att man får en positivt äl-test så behöver det ju inte automatiskt betyda att det faktiskt släpper. 

Förväntar mig inte att du ska ha svaren på dessa frågor, jag mest började fundera :) 

• okheei
    Anonym (Li) skrev 2019-12-11 21:29:40 följande:
    Va häftigt att vi ligger så lika i cykeln. Jag fick glad gubbe en dag efter dig, lördag 7/12 har oxå BIM 22 enligt appen dock cd 20 för min del. Den eviga väntan är sååå jobbig, man vill liksom spola fram tiden, kommer du börja testa tidigt?

åh vad spännande, jag har en kompis som fick glad gubbe samma dag som mig och har BIM den 22a, sjukt att vi är så lika alla :D 

Asså jag är test narkoman. jag kan inte låta bli, det kliar i hela kroppen.. så JA, jag kommer testa innan BIM! Själv då? kommer du vänta? :) 

• okheei
    Anonym (Li) skrev 2019-12-11 21:17:51 följande:
    Det undrar jag med ibland när jag har läst på olika trådar det borde vara en självklarhet att få ovitrelle vid utebliven äl. Men jag vet inte vrf det är så olika beroende på var man går.
    Ja men precis, borde ju vara en självklarhet för oss alla som har svårt med egen ägglossning :) 
Svar på tråden Letrozol - följas åt?