Letrozol - följas åt?
Ohh va roligt :) nu får ni mysa ordentlig <3 lyckq till. Vi fick till det varannan dag nu runt äl hoppas det räcker, nu är den lååånga väntan kvar :)
Ohh va roligt :) nu får ni mysa ordentlig <3 lyckq till. Vi fick till det varannan dag nu runt äl hoppas det räcker, nu är den lååånga väntan kvar :)
[/quote]
Ok antar att det kanske inte spelar så stor roll om man tar 1 el 2 i mitt fall egentligen....tror själva anledningen att ta är för att veta att det kommer bli ägglossning innan frysinsättningen men vet inte faktiskt....
Imorse var smilyn fast, dag 15 i cykeln :D nu blir de mys i massor hoppas jag, sen den eviga väntan till BIM.
Ohh va trevligt stooort lycka till<3
Får man vara fräck o fråga när ni har sex kring äl? För de känns som man måste pricka så rätt :)
Vi har testat sex varannan dag och sex varje dag! Det sägs att det ska räcka med att ha sex varannan var tredje dag och att det är bra för spermiernas tillväxt.
Vi testade nog typ alla varianter som går genom månaderna. Månaden det tog sig skulle jag göra spolning, på cd11 i goood tid innan ÄL. När jag var där sa läkaren sådär lite rakt ut att jag och mannen borde ha sex samma kväll. Tidigt nästa morgon var jag på min vanliga Letrozolkontroll och den läkaren blev helt chockad att ägget släppt tidigare en vanligt och undrade om vi hade fått till det, då det nog skulle vara för sent annars. Jag hade inte haft haft ÄL tidigare än cd 14-15 någon månad innan så hade inte ens funderat på att börja med ÄL-test så tidigt, men en gång räcker uppenbarligen utmärkt om allt annat är rätt :)
Väldigt bra timing :D
Menar du dagen innan positivt äl-test?
i mitt fall denna månad så myste vi morgon och kväll dag 13 i cykeln, dag 14 mys, fast smily dag 15 och inget mys, dag 16 mys, dag 17 mys, å är idag på dag 18. :)
Är det någon som har använt progestron? Jag vill gärna veta hur snabbt bi erkningarna kommer? Jag har börjat få molande värk, ömma bröst och idag även illamåendet, jag har inte testat för har bara ett test kvar hemma :/
Enligt appen på fredag o enligt min uträkning idag. Jag vill tillägga att jag testade negativt i måndags äl +9-10 därför undrar jag om det är symptomerna fr progestronen som luras?
Hej! Det här må vara en annolunda fråga men hoppas någon av er kanske kan förstå. Efter försök att bli gravid har jag börjat fundera på att använda mina letrozoltabletter jag tidigare fått utskrivna men inte börjat använda, har pco och cykel på cirka 35-40dagar. Kruxet är det att jag har mycket långt till min gyn för att göra VUL och funderar på om någon här har erfarenhet av att ta letrozol utan kontoll vul? Har själv läst olika i forum...
13 e försöket totalt och 6 försöket med Letrozol. En avbruten graviditet i v15 och ett missfall. Plussade idag och hoppas allt går vägen tredje gången gillt
Okej, tack! Tog det sig för dig sen eller fick du höja dosen?:)
Då kom mensen idag igen, dags för å börja en ny kur på Söndag.
Hur går de för er?
Hej! Jag avslutade min första kur i tisdags. Igår och idag har jag haft flytningar och sveda i underlivet. Är det pga tabletterna?
Andra dagen med blinkande gubbe här, borde slå om till fast på torsdag eller fredag. :)