• emphz

Letrozol - följas åt?

Hej.

Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

• Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • lilagrodautanben
    Nicciz skrev 2019-08-19 08:33:27 följande:

Ser att ganska många inte uppdaterat listan. Gör gärna det! Och till er som inte längre är kvar och följer denna tråd kanske vi ska ta bort, vad säger ni andra? Då blir tråden lite mer aktuell.

LISTAN

Lilagrodanutanben- ingen Letrozol denna månad då kliniken stängt och slut på medicin. Hade egen äl trots allt. Bim 22/8.

GlitterLina- mens 5/8 enkeldos letrozol 7/8-11/8

Emphz - letrozol kur 4 - dubbelkur, gonal f 75 enheter i 6 dagar. Vul visade 2 äggblåsor. Ovitrelle. Fick positivt graviditetstest den 29/3 :)

Efterlängtadsen2014 - Börjar letrozolkur 3, 2/6. Sista tabletten 6/6.

Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3

mallanbus - letrozol kur 3 klar 13/4, bim 3/5.

Ma18 - Letrozolkur 7, BIM 29/6

Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3

Lunne - Letrozol kur 6 4-8/8, BIM 29/8.

Waitress: Letrozol kur 1, enkeldos. UL äggblåsa 25 mm. ÄL mellan 3-5 april. BIM 20/4

Anonym JJ - Letrozolkur 2, dubbeldos sista tabletten togs 26/3

JordemorKattis - Letrozolkur kur 1. 1 tab/dag. UL 18/4, inga mogna ägg. Primolut. Letrozol kur 2. 2 tab/dag. UL 13/5. 4 mogna ägg. Rekommenderas inte att ha samlag. Letrozol kur 3. 1+2+1+2+1. UL 10/6.

Mican - Månad två med letrozol och mensen börjar komma igång, så snart dags att påbörja månad 3.

Clemmentima - Letrozol kur 3, 19-23 augusti

amillak - Provera start 20/6 sedan Letrozol kur 1, 29/6-3/7, VUL 15/7. Plussade 24/7.

Agnianits - letrozol kur 2, började 24:e juni och har bim 20:e juli

Nicciz - Provera start 15-18/7 pga utebliven ÄL/mens. Letrozol kur 1, 21-25/7. BIM 17/8. Mens. Letrozol kur 2, 19-23/8. BIM 16/9.

Bonzo- inväntar mens. Startar därefter Letrozol kur 1 , en tablett.

• lilagrodautanben
    agnianits skrev 2019-08-19 07:22:49 följande:

Nej vad tråkigt att höra! Men som säger så går ju klart sonen före. Förstår att fokuset får ligga på det framöver. Även om jag kan tänka mig att det känns sjukt jobbigt. Jag hoppas verkligen att det går bra och att allt löser sig på bästa sätt.

Tack för lyckönskningarna! :) lycka till själv med vidareutredning :)
  • emphz

Jag är kvar, men ni får gärna ta bort mig från listan. Är ju inte aktuell där längre. Men vill gärna fortsätta följa er :)

• emphz

Jag är kvar, men ni får gärna ta bort mig från listan. Är ju inte aktuell där längre. Men vill gärna fortsätta följa er :)

• agnianits

Ska påbörja fjärde kuren nu men har lite svårt för att veta vad jag ska räkna som mensens första dag. Ska jag räkna gårdagen som mensdag 1, även om jag inte fick mensen förrän sent på kvällen när jag skulle gå och lägga mig? Hur hade ni räknat?

• Clemmentina
    agnianits skrev 2019-08-19 22:30:21 följande:

Ska påbörja fjärde kuren nu men har lite svårt för att veta vad jag ska räkna som mensens första dag. Ska jag räkna gårdagen som mensdag 1, även om jag inte fick mensen förrän sent på kvällen när jag skulle gå och lägga mig? Hur hade ni räknat?

Det beror på! Jag får också ofta mensen sent på kvällen. Om den börjar mer som rosa flytning räknar jag inte det som dag 1. Men kommer det rött blod räknar jag det som dag 1.
  • Nicciz

Jag hade räknat gårdagen som dag 1!
  • agnianits

Olika bud helt enkelt:) den satte ju verkligen igång liksom. Har aldrig några spottings eller så utan den sätter verkligen igång när den sätter igång. Funderar på att börja med kuren ikväll. Kan det bli så fel?

• Clemmentina
    agnianits skrev 2019-08-20 06:58:50 följande:

Olika bud helt enkelt:) den satte ju verkligen igång liksom. Har aldrig några spottings eller så utan den sätter verkligen igång när den sätter igång. Funderar på att börja med kuren ikväll. Kan det bli så fel?

Låter bra! Om den satte igång direkt hade jag räknat söndag som dag 1.
  • oshark

Min gyn sa att om mensen kom sent (för mig kommer den alltid ca 21-22 på kvällen) ska man räkna dagen efter som CD1.
Svar på tråden Letrozol - följas åt?