Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Idag är jag på CD 13, min andra omgång letrozol. Första gången enkeldos och ingen ÄL. Nu dubbeldos, och ska på ultraljud imorgon för att se hur det går med ÄL.
Men!! Jag har bra känsla denna gång, men försöker att inte få förhoppningar. Förra omgången var kroppen precis som vanligt, och fick ju inte ÄL. Kanske lite för mycket info, men igår hade jag konstiga, nästan lite gula flytningar. Idag däremot är de genomskinliga och elastiska, precis som man hör att det ofta är vid ÄL. Hoppas!
Tack, då ska jag in och shoppa vitaminer så håller vi tummarna för oss båda! Skapligt nervös inför VUL imorgon så går in och skriver här efter :)
Idag är jag på CD 13, min andra omgång letrozol. Första gången enkeldos och ingen ÄL. Nu dubbeldos, och ska på ultraljud imorgon för att se hur det går med ÄL.
Men!! Jag har bra känsla denna gång, men försöker att inte få förhoppningar. Förra omgången var kroppen precis som vanligt, och fick ju inte ÄL. Kanske lite för mycket info, men igår hade jag konstiga, nästan lite gula flytningar. Idag däremot är de genomskinliga och elastiska, precis som man hör att det ofta är vid ÄL. Hoppas!
Stort tack! Jag försöker att inte ta ut något i förväg, men det känns som om ägglossning är på g. Och även om jag inte skulle bli gravid första gången jag får ÄL så skulle det kännas tryggt och lugnande att åtminstone veta att jag kan få ÄL!
Hoppas det går bra för er på ultraljudet idag:)
Själv inväntar man mens i nästa vecka, och efter den har jag tid för hysteroskopi. Denna gången har jag noll hopp att jag ska vara gravid utan vill bara att mensen inte ska bli försenad så att undersökningen behövs ställas in... dock är jag väldigt nervös inför undersökningen. Är rädd att det ska göra ont och jag är rädd för att de ska hitta något som inte är alls bra...
Väntar också på mens.. ändå länge negativt på grav test. Har inga större förhoppningar att det har lyckats denna gång. Är på Bim -4 . Har bestämt att jag ska hoppa över letrozolen näst omgång. Provar igen i november . Tror det kan vara bra att kroppen vilar mellan behandlingarna.
Tack Bara en timme kvar tills vi ska åka, vaknat till och från hela natten. Måste försöka släppa tankarna kring det men så svårt. Tror att jag är min egna största fiende i detta just nu. Hur som så började jag med vitaminerna igår också så hoppas på att de ska hjälpa mig till nästa gång om det inte skulle bli något denna gången. Tack för stödet!
Kram