• Nimzay

Jag är så arg.

Känner igen mig - ja, absolut. Var också nästan jämt irriterad och arg förut, var typ som om jag blev konstant arg på allt och alla nästan hela tiden. Kändes väldigt energikrävande på nåt sätt, samtidigt som jag egentligen mitt i allt ihop på samma gång kände dåligt samvete gentemot dem jag blev irriterad och arg på. För min del kändes det hursomhelst som jag hade en massa undantryckt ilska inom mig. Numera känns ilskan inte lika intensivt längre utan känner mig väl i så fall mig snarare konstant ledsen istället, kanske kan bero lite på att jag numera är betydligt tröttare än vad jag var förut. 

Men, men...tror du det kan röra sig om nånting liknande för din del, att du har en massa undantryckt ilska och/eller frustration inom dig som liksom bara MÅSTE ut? Eller tror du att det kanske möjligtvis skulle kunna vara så att du har en massa stress och/eller frustration inom dig som du inte riktigt märker av trots att den finns där - alltså omedveten stress och frustration menar jag? Ibland kan det ju kanske vara svårt att riktigt märka och inse hur stressad man i själva verket är tänker jag.

Svar på tråden Jag är så arg.