gavle026 skrev 2019-04-18 08:45:30 följande:
Grattis Snöoväder, vad läckert!! Jag skrevs in förra veckan hos bm (går in i v 9 idag) och ska tillbaka till henne nästa fredag, bla för cellprov. Sen tror jag att det blir ett längre glapp till nästa besök. Har fått tid för kub-ultraljudet den 20 maj, vilket känns som en hel evighet eftersom det är det enda ultraljudet innan rutinultraljudet i sommar. Känns som att dagarna segar sig fram nu. Mår ganska illa, tycker att antingen äter man för att man mår illa eller så mår man illa för att man är mätt :) Har berättat för ett par kompisar, och kommer att bli tvungen att berätta för ett par till om två veckor, sen är min önskan att vänta till efter ultraljudet i maj innan vi berättar för föräldrar. Får väl se om vi kan hålla oss till det :)
Okej

vad bra att du får komma in och göra cellprov, gjorde mitt för någon månad sen så plussade samma vecka som jag fick det svaret
Ja det kändes långt bort med 20 maj, jag får väl något liknande. Då verkar det inte vara så mycket besök i början vilket känns skönt, om allt är som det ska. Då är det bara ultraljudet man får längta till!
Kul att ni har berättat, vi ska vänta ett tag till. Jag väntar helst länge med att berätta men det beror ju på hur jag kommer må och hur tjock man blir... Börjar det synas så måste man ju berätta. Och jag har redan fått lite mage så döljer det så gott det går, men gissar att det är tarmarna fortfarande... Då vårat lilla hjärta bara var 18 mm igår :'-D