Bf november 2019
Ucsh vilken riktig otur jag måste haft med RFSU testerna....gjorde två nya testa tidigt från två andra märken nu, på vad jag tror är bim dagen. Som var totalt negativa båda två! :(
Ucsh vilken riktig otur jag måste haft med RFSU testerna....gjorde två nya testa tidigt från två andra märken nu, på vad jag tror är bim dagen. Som var totalt negativa båda två! :(
Beräknad 24e november, plussade för ca en vecka sen ????
Har precis plussat och är beräknad till slutet av november ????
Går gärna med i Facebook gruppen om det inte är försent?
Alltså jag är så orkeslös, jag orkar ingenting. Mår konstant lite illa och är yr. Självklart är detta jätte jätte positivt och jag är såklart glad över det på ett sätt. Men jag fungerar ju inte, hur får man till ett normalt liv när det är så här? Och dessutom måste fejka att allt är som det ska. Jag måste städa till kaninerna (6 st) plantera om tomater och chili, gräva ner bärbuskar och träd och hämta ett barn hos en kompis och jag vill helst bara gå och lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv. I morgon kör det igång en ny intensiv jobbevecka och jag vet inte hur jag ska orka... Förlåt för mitt gnäll. Jag är otroligt tacksam för det lilla miraklet jag bär på.
Hej tjejer, fick hoppa in här. Positivt test förra veckan. Är V5+0 (v6) mitt bf är 24 november.
Vad tråkigt att så många får ett dåligt bemötande av bm. Själv har jag inte ringt dit än. Tänkte vänta till efter nästa vul. Så jag kommer vara i ca v 10 när jag ringer. Är det för sent?