Inlägg från: Anonym (KJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KJ)

Missfall??!! :( (BILD)

Undrandee skrev 2019-02-26 10:45:24 följande:
    fast det var ingen solskenshistoria. bad om lite positiva historier
    Fast är det inte bättre med ärlighet än att bara söka solskenshistorier? Verkligheten blir ju inte mindre sann för att någon undanhåller den...

Jag har haft blödningar i en graviditet, färskt, rött blod. Då gick det inte bra (trots positiva test).
    Jag har även haft blödningar, mer rödbruna och mörka, under flera veckors tid. Då gick det bra.

• Anonym (KJ)
    Undrandee skrev 2019-02-26 12:48:14 följande:

Tack för alla historier hörrni!

jag ringde som sagt upp gyn igår igen men fick till svar att dom gör inget i detta skede. inte ens ett blodprov som visar Hcg nivån fick jag göra :(

man vet ju ingenting när man inte haft såhär förr!

jag blöder fortfarande idag, 5 dagen nu och jag pendlar mellan hopp och förtvivlan.. suck

har försökt länge då jag bara haft mens 3 gånger på 2,5 år... så kag fick aldrig min mens innan jag nu plussade

en fråga; kan CB digitala test visa färre antal veckor om Hcgn skulle sjunka vid ett ev. missfall? alltdå visa 1-2 eller 2-3 istället för 3+?

Ja, testen kan visa färre antal veckor om HCG sjunker.
    Men, om det är ett MA och inte ett 'vanligt' missfall, så lär det inte sjunka.
    Det är hemst att vänta. Jag har gått igenom samma sak, så jag vet.

Har du regelbunden mens? För om du kan räkna ut när du borde vara i vecka 6+, så borde man kunna se ett tickande hjärta på UL, om där är något. 
    Ser man inget då, så är det ganska stor risk att det inte går vägen. 
Svar på tråden Missfall??!! :( (BILD)