• Tazzme

    Tips på bekväma trosor som inte syns genom byxorna

    Kan nån tipsa om bekväma (men gärna också snygga) trosmodeller som inte syns genom byxor/kjolar och var man kan köpa dessa?

    Strings är väl det givna svaret, men avskyr känslan av att ha trosorna mellan skinkorna :D Så det är uteslutet.

    Har testat HMs modell med bred spetskant. Men de, som många andra ?osynliga? trosor har en söm mitt bak, som lätt gör att trosorna kryper in mellan skinkorna. Ryser av bara tanken! :D

    Tyvärr verkar många vanliga, bekväma trosmodeller sluta mitt på rumpan/skinkan, som gör att det blir dedär fula ränderna på rumpan under byxorna.

    Nån som har bra tips? De får ju gärna också naturligtvis ha överkomligt pris, så man kunde köpa fler par på en gång.

  • Svar på tråden Tips på bekväma trosor som inte syns genom byxorna
  • Hararochkaniner

    Släta trosor i lycra eller liknande som går ner en liten bit på låren (har någon form av namn som jag inte kommer ihåg). Svart brukar synas mindre än vitt eller färger har jag hört. 

  • Kiyah

    min första spontana tanke är hipsters. sen finns ju trosor i många olika modeller i tunt tyg med kant som inte är vikt, kommer inte på vad det kallas just nu...

  • Tazzme

    Hipsters körde jag ofta med förr. Även om de har en tydlig kant så hamnar den ofta mer under skinkan än mitt på och syns därför mindre.

    Men det verkar som att det inte är den mest ?trendiga? modellen nu, så jag tycker det varit svårt att hitta snygga.

    Så jag tar gärna emot konkreta tips på modeller, typ länkar till web-butik eller sånt, om nån har mån bra favoritmodell :D

  • Staifos

    Som jag har letat efter bra trosor som uppfyller de kriterier du nämner. De bästa jag har hittat är Pierre Roberts Invisible-serie med trosor:

    www.pierrerobert.se/sv_SE/trosor-dam

    Dock är den låga hipstermodellen lite sladdrig om man har kjol, då sitter de inte på plats.

  • cosinus

    Säger också pierre roberts hipsters. Jag kör bara med den låga varianten och de är förvånandsvärt osynliga även under tunna träningstights.

    De har dock sömmen där bak som du inte gillar, jag har aldrig haft problem med vare sig att de är sladdriga eller åker in i rumpan men trosor beter sig ju olika på olika rumpor.

Svar på tråden Tips på bekväma trosor som inte syns genom byxorna