• Anonym (String killen)

Killar som har stringkalsonger

Jag är en kille som har upptäckt stringkalsonger,skönaste kalsonger som finns,finns det fler killar än jag som tycker så

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar som har stringkalsonger
  • Anonym (Xa)

Håller med dig, absolut skönaste kallingarna.

• Anonym (String killen)

Bruno banini är skönat tycket jag

• tri1

Använder nästan bara stringkalsonger! Super bekvämt !

• Anonym (BEACHRUMPA 2019!)

Badade i string i somras och kändes helt underbart att stå i strandbrynet med min hårda och sexiga rumpa mot stranden där hundratals människor befinner sig. Kör alltid hårt med rumpan på gymmet innan beachsäsongen börjar!

• Anonym (zara)

Låter som något riktiga mansbebisar skulle ha. Dessutom är det ingen rättighet att slippa bromsspår i kalsongerna.

• Anonym (Japp)

Kör alltid stringkalsonger på sommaren när det är varmt eller vid träning, så mycket luftigare med mindre underkläder.

Min fru ogillar det, men det bryr jag mig inte om.

Till vardags blir det lite blandade underkläder.

• Drbutt

Jag använder uteslutande stringkalsonger och trivs väldigt bra i de. 

dock så försöker jag gömma det så gott jag kan vid tillfällen då man byter om bland annat folk. 

• Anonym (Anders)
    Drbutt skrev 2022-05-24 20:42:21 följande:

Jag använder uteslutande stringkalsonger och trivs väldigt bra i de. 

dock så försöker jag gömma det så gott jag kan vid tillfällen då man byter om bland annat folk. 

Gott att du trivs i string. Synd att du känner behov av att dölja dig, omgivningen är dessvärre ganska negativt dömande.

Saknas bra offentliga förebilder för killar såsom tjejer har rätt ta ut svängarna.

Märkligt egentligen, det är bara lite textil på samma ställe på kroppen vi talar om, men ljusår i attityd skillnad kring kvinnor respektive män.
  • Drbutt
    Anonym (Anders) skrev 2022-05-25 00:14:53 följande:
    Gott att du trivs i string. Synd att du känner behov av att dölja dig, omgivningen är dessvärre ganska negativt dömande.

Saknas bra offentliga förebilder för killar såsom tjejer har rätt ta ut svängarna.

Märkligt egentligen, det är bara lite textil på samma ställe på kroppen vi talar om, men ljusår i attityd skillnad kring kvinnor respektive män.

Jag håller verkligen med om att det är märklig, har väldigt svårt att förstå hur ett klädesplagg kan vara på provocerande för dom flesta. 

även underligt att så få tjejer tycker det är snyggt på killar, ingen av dom jag träffat har varit positiva till mitt val av underkläder.  

• Anonym (Nope!)

String är en ren styggelse på 99.9 % av befolkningen
    Det ser verkligen förjävligt ut. 
    Och det värsta är nog alla som tror de ser skitbra ut i string men ...sorry!

Svar på tråden Killar som har stringkalsonger