Killar som har stringkalsonger
Jag är en kille som har upptäckt stringkalsonger,skönaste kalsonger som finns,finns det fler killar än jag som tycker så
Jag är en kille som har upptäckt stringkalsonger,skönaste kalsonger som finns,finns det fler killar än jag som tycker så
Håller med dig, absolut skönaste kallingarna.
Bruno banini är skönat tycket jag
Använder nästan bara stringkalsonger! Super bekvämt !
Badade i string i somras och kändes helt underbart att stå i strandbrynet med min hårda och sexiga rumpa mot stranden där hundratals människor befinner sig. Kör alltid hårt med rumpan på gymmet innan beachsäsongen börjar!
Låter som något riktiga mansbebisar skulle ha. Dessutom är det ingen rättighet att slippa bromsspår i kalsongerna.
Kör alltid stringkalsonger på sommaren när det är varmt eller vid träning, så mycket luftigare med mindre underkläder.
Min fru ogillar det, men det bryr jag mig inte om.
Till vardags blir det lite blandade underkläder.
Jag använder uteslutande stringkalsonger och trivs väldigt bra i de.
dock så försöker jag gömma det så gott jag kan vid tillfällen då man byter om bland annat folk.
Jag använder uteslutande stringkalsonger och trivs väldigt bra i de.
dock så försöker jag gömma det så gott jag kan vid tillfällen då man byter om bland annat folk.
Jag håller verkligen med om att det är märklig, har väldigt svårt att förstå hur ett klädesplagg kan vara på provocerande för dom flesta.
även underligt att så få tjejer tycker det är snyggt på killar, ingen av dom jag träffat har varit positiva till mitt val av underkläder.
String är en ren styggelse på 99.9 % av befolkningen
Det ser verkligen förjävligt ut.
Och det värsta är nog alla som tror de ser skitbra ut i string men ...sorry!