Killar som har stringkalsonger
Jag är en kille som har upptäckt stringkalsonger,skönaste kalsonger som finns,finns det fler killar än jag som tycker så
Jag är en kille som har upptäckt stringkalsonger,skönaste kalsonger som finns,finns det fler killar än jag som tycker så
Visst är det skönt. Jag använder också trosor ibland men kalsonger för det mesta. Det finns jättefina i spets och härliga material. Fördelen är ju att allt får plats 
använder stringtrosor och inte kalsonger men håller med om att det är skönt
Stringtrosor ja och andra trosor.
Väldigt många trosor är faktiskt klart skönare än kalsonger
Jag kör också på stringkalsonger, både för att det känns skönt och är praktiskt. Framförallt under tighta träningskläder om man inte vill att det skall korva sig. Är själv hetero och min fru tycker det är sexigt. Synd bara att det inte är mer normaliserat i samhället. Fler borde prova.
Vart inhandlar ni era string? Jag brukade köpa ifrån uppercut.se förr, men sedan de blev uppköpta av Timarco tycker jag att utbudet av stringkalsonger har blivit mycket sämre.
Vart inhandlar ni era string? Jag brukade köpa ifrån uppercut.se förr, men sedan de blev uppköpta av Timarco tycker jag att utbudet av stringkalsonger har blivit mycket sämre.
Använder trosor så ofta som möjligt. Tycker det är mycket skönare och gärna string eller med högt skurna ben. Materialet är oftast mycket skönare. Använder även bodys, höft hållare med nylonstrumpor och annat i kvinnlig underklädesväg.
Använder trosor så ofta som möjligt. Tycker det är mycket skönare och gärna string eller med högt skurna ben. Materialet är oftast mycket skönare. Använder även bodys, höft hållare med nylonstrumpor och annat i kvinnlig underklädesväg.