• Anonym (String killen)

Killar som har stringkalsonger

Jag är en kille som har upptäckt stringkalsonger,skönaste kalsonger som finns,finns det fler killar än jag som tycker så

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar som har stringkalsonger
  • Anonym (Anders)

String är helt rätt inte minst nu när det är sommar och varmt 

• Anonym (Anonym)

Köper aldrig i kedjorna i butik. Kollar alltid in sinful eller Erotini. De har sköna string för män och allt får plats. 

• Anonym (Björn)
    Använder bara string och brief/bikini underkläder! helt klart de bästa alternativen då det sitter bättre och håller allt på plats och snyggt skurna!:)

Köper på dessa ställen väldigt bra :)

deliodietz.com/
    www.mensuas.com/
  • Anonym (Japp)

I morgon blir det string, har det enbart om ifall det är väldigt varmt. Betydligt luftigare med string än ett par stora boxers eller brief.

• Anonym (Anders)
    Anonym (Japp) skrev 2022-07-19 16:10:46 följande:

I morgon blir det string, har det enbart om ifall det är väldigt varmt. Betydligt luftigare med string än ett par stora boxers eller brief.

Utmärkt val!
  • Anonym (Björn)

Härligt att höra att det är fler män som använder stringkalsonger. Har aldrig stött på någon som använder det förutom på internet:)

• Anonym (Japp)
    Anonym (Björn) skrev 2022-07-19 20:01:05 följande:

Härligt att höra att det är fler män som använder stringkalsonger. Har aldrig stött på någon som använder det förutom på internet:)

String är självklart för män också! Inga konstigheter, min fru gillar det också. Win-win.
  • Perjonsson

Jag fick stringkalsonger av min mor när jag bodde utomlands. Blev mycket garv och jag var alldeles för hetero o macho för det tyvärr.
    På något sätt hamnade dom hos granntanten. Nu 25år senare fick jag höra av hennes 60åriga son att hon har fortfarande kvar dom som ett minne.

• Anonym (Maja)

Nej. Bara ... nej. Det går liksom inte. Negativa vibbar direkt.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Björn) skrev 2022-07-18 07:31:03 följande:
    Använder bara string och brief/bikini underkläder! helt klart de bästa alternativen då det sitter bättre och håller allt på plats och snyggt skurna!:)

Köper på dessa ställen väldigt bra :)

deliodietz.com/
    www.mensuas.com/

Tack för länk. Använder strings och jocks. 

båda är härliga när det varmt.

• Anonym (Anders)
    Anonym (straight) skrev 2022-10-07 14:42:09 följande:

Vill även tipsa om maddoxunderwear.se/

Tack - det ska jag kolla upp direkt!
  • Anonym (Stringälskare)

Älskar ha String

• Anonym (Björn)

Bästa! fler män borde våga testa:)

• Anonym (Anders)

Bär stringkallingar ca varannan dag - oslagbart skönt.

Rekommenderas Tungan ute

• Markus89

Har några stringkallingar men jag använder mest trosor mycket skönare tyg i dom och jag har inte så stor så trosor ger mig mycket bättre stöd.
    Stringtrosor är super skönt allra helst på sommaren.
    Men man får vara lite försiktig så ingen ser vad man ha under 

• NinjaRutan

Hej, är också killa 35år. 
    Använder string nästan helt uteslutande, skyltar inte men döljer det heller inte.

• MrFrode

Skojade med min sambo om att "tänk om jag stod där en morgon i string" och hon skrattade mest sen börja något gro så jag köpte ett par. Asso jag är 30, "alla" tjejer har String mellan åldrarna 15-35 och de kan ju inte ha fel? 🤔

Vi män ska ju bara inte bry oss om mode, visst kläder ja, men inte underkläder det är "bara så det är" men det sitter ju inte genetiskt att tjejer har String och killar inte, det är ju att dem blir introducerade till det och inte vi. Samt att det är ett "tjejplagg". 🤷 Så om en kille testar är den bögiga... Bruh.

String visade sig vara något min sambo gillade på mig, jag är inte obekväm att gå i det med henne hemma, men jag vet om vad hon vill se mig i på stranden i sommar. 😬  Hon vill ju att jag också har linjer, visar mycket hud och ger lite kvar åt fantasin. 😏 

String får paketet att sitta på plats, det är mindre tyg som korvar/rullar upp så det tillslut sitter dåligt, ingen jävla pung på låret och perfekt för gym. 💪 

Så fan grabbar, våga testa! Om er partner skulle gilla det finns heller inga ursäkter. 😉

• Anonym (Uäääk!)

Fruktansvärt avtändande. En preferens jag troligtvis delar med majoriteten av andra kvinnor.

Svar på tråden Killar som har stringkalsonger