• Mr Hot

    Min sambo har tappat lusten och längtar efter sex med ett av sina ex

    Hej.

    Jag har ett problem. Jag och min sambo har ett bra förhållande. Vi befinner oss mitt i livet med hus barn och karriär. Vi älska varandra och trivs bra i varandras sällskap. Eftersom vi båda har en fetish som vi delar har sexet varit fantastisk. Sista åren har min sambo gradvis tappat intresset för sex med mig. Sånt vi gjorde förut tycker hon är äckligt nu och hon blir inte kåt av mig längre. När jag frågade henne vad hon känner berättade hon att hon saknar sexet med en av sina tidigare ex. Hon säger att hon älskar mig och att hon vill ha ett liv med mig men nu känner jag mig som en värdelös man utan sex appeal. Jag vet att så inte är fallet. Jag är vältränad, snygg, omtänksam och skulle relativt enkelt kunna ragga upp någon snygg och villig tjej om jag ville. Jag är kär i min sambo men för henne har jag mer blivit en trygg och snäll bror än en passionerad partner. Jag vill inte vara otrogen och jag vill heller inte att min fru ska vara otrogen men jag känner mig dålig och ouppskattad. Jag vet inte vad jag ska göra? Någon som har erfarenhet av liknande får gärna dela med sig.

  • Svar på tråden Min sambo har tappat lusten och längtar efter sex med ett av sina ex
  • Mr Hot

    Hej.

    Tack för alla svar. Jag vet inte riktigt varför hon har tappat lusten. Hon har antytt att hon tycker att sexet är tråkigt och att hon tycker att jag är för mjuk i sängen. Hon kan mycket väl ha tröttnat på vår fetish och vill testa något nytt. Jag har föreslagit massa olika aktiviteter och platser men inget är av intresse. Däremot så tänder hon till av tanken på att någon annan skulle visa henne intresse och har bland annat sagt att ett av hennes ex visste hur han skulle göra för att få henne riktigt kåt. Jag känner mig mest ful och oattraktiv. Jag går ju fortfarande igång väldigt mycket på henne. Jag känner att jag hela tiden ligger ett par steg efter. Det hade ju varit skönt att få vara med någon som gick igång på en själv bara för att få känna att man inte är helt genomdålig. Hon har helt enkelt slutat tända på mig och sexet är bara något mekaniskt som man gör i ett förhållande. Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig lite vilsen.

  • Mr Hot

    Hej.

    Jag vet inte hur hon tänker. Jag frågade visserligen om det fanns någon annan som gett henne bra sex men jag hade inte förväntat mig ett så pass ärligt och uppriktigt svar. Som många här i forumet skriver så håller man väl sånt för sig själv men nu vet jag hur det ligger till och det gör att jag helt tappat självkänslan. Lämna kan man ju göra men det är inte enkelt. Vi är båda separerade sedan tidigare och har barn sen tidigare. Vi har även gemensamma barn och hus och allt det där. Barnen trivs väldigt bra ihop och det vore dåligt med ytterligare en separation. Hade jag varit 25 utan barn hade jag dragit men nu är det mycket svårare. Jag känner mig som något osexigt och könlöst. Jag vet inte hur jag ska få tillbaka självkänslan igen.

Svar på tråden Min sambo har tappat lusten och längtar efter sex med ett av sina ex