Inlägg från: Anonym (Ciao) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ciao)

Behöver råd

Jag tycker det faktum att hon kontaktar dig för att berätta massor av negativa saker låter väldigt mycket som att hon försöker förstöra för er. Det är ju troligare att hon är desperat och vill förstöra om det är så att hon är maktlös och inte har något i flytande på honom. Så det är verkligen mycket möjligt att de inte träffas och att hon bara tar till allt hon kan för att komma ur sin dåliga sits. Hon kanske tror att hon kan få tillbaka honom om hon lyckas få er att göra slut?

• Anonym (Ciao)

Jag skulle tänka igenom om det verkar rimligt. Tror du att han skulle ens haft möjlighet att träffa henne nu? Hur fick du reda på det när han var otrogen? Om du känner att han känns genuin och trovärdig nu, men att sist det hände så kanske du märkte tydligare att saker inte stod rätt till eller att han kändes skyldig på sättet den gången.

Om du kommer fram till att du väljer att lita på honom, och att du tror att hon bara försöker förstöra, så sluta ha kontakt med henne och gå vidare med era liv, tillsammans. Man kan aldrig vara helt trygg i kärlek, man behöver alltid tillit. Jag har också förlåtit otrohet och det upprepades inte efter det.

• Anonym (Ciao)

Alltså sådana bilder kan hon ju också ha kvar av samma anledning, att hon vill ha tillbaka honom och vill förstöra för er?

Svar på tråden Behöver råd