• Svar på tråden Farmen VIP
  • Johannus

    Farmen VIP började i dag 20.00.

    Verka bara vara stats bor som sökt sig på den. Ska bli kul och se om någon vågar mjölka en ko eller get.
    Har ingen som jag ser som favorit.

  • flygrl

    Jag har ju börjat kolla Farmen Norge men ska väl kanske ta mig en titt också på Farmen VIP. Får se...

  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-11 20:37:56 följande:
    Jag har ju börjat kolla Farmen Norge men ska väl kanske ta mig en titt också på Farmen VIP. Får se...
    Hoppas du börjar kolla Farmen VIP så vi har nåt att prata om..

    Jag ska försöka hinna kolla i kapp Farmen Norge. Glad
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-11 20:50:45 följande:

    Hoppas du börjar kolla Farmen VIP så vi har nåt att prata om..

    Jag ska försöka hinna kolla i kapp Farmen Norge. 


    Oj, vad roligt.

    Då bara måste jag ju ta mig an Farmen VIP. Ska se vanliga Farmen nu, sen Farmen VIP.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-11 21:02:00 följande:
    Oj, vad roligt. smile1.gif
    Då bara måste jag ju ta mig an Farmen VIP. Ska se vanliga Farmen nu, sen Farmen VIP.
    Var väldigt spännande början på Farmen VIP.
  • flygrl

    Så nu har jag kollat även Farmen VIP och det va ju rätt kul. Tragiskt bara med Frank Andersson att hans hälsa va så dålig. Han gick ju bort inte så långt efter dom spelat in programmet. RIP Frank Andersson.

    Överlag gav väl alla ett rätt trevligt intryck. Dogge e lite av en favorit för mig då vi delar en del egenskaper...båda från Alby, ursprung från Venezuela, hiphoppare, betongbarn. Ser honom ibland där jag bor och han verkar snäll och trevlig och hejar på alla (även på mig! ;).

    Tråkigt också att Felicia Book fick lämna pga skadan hon fick när vagnen välte. Dramatiskt! :/


    Johannus skrev 2019-03-11 20:15:26 följande:

    Farmen VIP började i dag 20.00.

    Verka bara vara stats bor som sökt sig på den. Ska bli kul och se om någon vågar mjölka en ko eller get.

    Har ingen som jag ser som favorit.


    Tror du inte snarare det e TV4 som kontaktar kända personer dom tänker skulle passa i programmet än att deltagarna själva sökt?

    Den där Pelle som e bandyspelare verka ju ta tag i mjölkningen. Sen sa väl en av dom två tjejerna som kom med båten att hon hade erfarenhet av lantbruk.
    Johannus skrev 2019-03-11 21:03:54 följande:

    Var väldigt spännande början på Farmen VIP.


    Ja eller hur?!
Svar på tråden Farmen VIP