• Svar på tråden Farmen VIP
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-11 23:53:37 följande:
    Så nu har jag kollat även Farmen VIP och det va ju rätt kul. Tragiskt bara med Frank Andersson att hans hälsa va så dålig. Han gick ju bort inte så långt efter dom spelat in programmet. RIP Frank Andersson.

Överlag gav väl alla ett rätt trevligt intryck. Dogge e lite av en favorit för mig då vi delar en del egenskaper...båda från Alby, ursprung från Venezuela, hiphoppare, betongbarn. Ser honom ibland där jag bor och han verkar snäll och trevlig och hejar på alla (även på mig! ;).
    Tråkigt också att Felicia Book fick lämna pga skadan hon fick när vagnen välte. Dramatiskt! :/

Tror du inte snarare det e TV4 som kontaktar kända personer dom tänker skulle passa i programmet än att deltagarna själva sökt?
    Den där Pelle som e bandyspelare verka ju ta tag i mjölkningen. Sen sa väl en av dom två tjejerna som kom med båten att hon hade erfarenhet av lantbruk.

Ja eller hur?!
    Tyckte det var lite jobbigt att se Frank då han inte finns kvar mer.
    Doge har jag aldrig kunnat med. Kanske för att jag inte gillar rappare. Gillar över huvud taget rappmusik. (inget fel varifrån han kommer eller vart han är uppvuxen). Jag gillar dansbands musik.
    Ja det var tråkigt att en tjej åkte ut på grund av skada redan första dan. Vet inte vem hon är....Vet inte alls vika det andra är förutom Sigrid som kom med båten för hon är ju en av dansarna i Let´s Dance. Vem den andra blondinen är vet jag inte....
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-12 00:28:48 följande:

Tyckte det var lite jobbigt att se Frank då han inte finns kvar mer.

Doge har jag aldrig kunnat med. Kanske för att jag inte gillar rappare. Gillar över huvud taget rappmusik. (inget fel varifrån han kommer eller vart han är uppvuxen). Jag gillar dansbands musik.

Ja det var tråkigt att en tjej åkte ut på grund av skada redan första dan. Vet inte vem hon är....Vet inte alls vika det andra är förutom Sigrid som kom med båten för hon är ju en av dansarna i Let´s Dance. Vem den andra blondinen är vet jag inte....

Ja, det e lite jobbigt att se Frank när man vet att han inte finns mer...

Det e lugnt att du inte gillar rap. Smaken e olika helt enkelt och jag respekterar att du gillar dansbandsmusik i stället.

Jag har inte heller full koll på alla deltagarna. Den andra blondinen i båten heter tydligen Saga Scott och det står hon e realitystjärna. Det va väl Sigrid som snackade om sin erfarenhet av lantbruk?!
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-12 00:44:21 följande:
    Ja, det e lite jobbigt att se Frank när man vet att han inte finns mer... smile4.gif
    Det e lugnt att du inte gillar rap. Smaken e olika helt enkelt och jag respekterar att du gillar dansbandsmusik i stället. smile5.gif
    Jag har inte heller full koll på alla deltagarna. Den andra blondinen i båten heter tydligen Saga Scott och det står hon e realitystjärna. Det va väl Sigrid som snackade om sin erfarenhet av lantbruk?!
    Bra att du förstår min sida av musik :) 
    Det var nog hon som heter Saga som sa att hon har erfarenhet av lantbruk.

Sigrid som är dansare i Let´s Dance är nog Stockholmare. Hon hade ett förhållande med Samir till för ett tag sen. Samir sjunger med någon Wiktor har jag för mig.

Men det kan även vara så att Sigrid sa att hon har erfarenhet.

Kul var att se Gutta tillbaka i programmet.
  • Hejohå5324

Jag ska kolla på det, hade dock inte tid idag för jag jobbade.

Saga scott har förövrigt varit med i paradise hotell, och haft en egen liten serie tillsammans men youtubern och gamla paradise hotell deltagaren Kristian täljeblad.

Amir och Vlad är två youtubers jag tycker väldigt mycket om, det är nog mest dem som lockar mig till att kolla detta året. :)

• flygrl
    Johannus skrev 2019-03-12 01:41:20 följande:

Bra att du förstår min sida av musik :) 

Det var nog hon som heter Saga som sa att hon har erfarenhet av lantbruk.

Sigrid som är dansare i Let´s Dance är nog Stockholmare. Hon hade ett förhållande med Samir till för ett tag sen. Samir sjunger med någon Wiktor har jag för mig.

Men det kan även vara så att Sigrid sa att hon har erfarenhet.

Kul var att se Gutta tillbaka i programmet.

Jag tror faktiskt det va Sigrid som nämnde sin erfarenhet av lantbruk. Saga va väl mer nojig över hur hon skulle klara hygienen på Farmen. :)

Samir & Victor ja, dom har bla. vart med i Mellon.

Va jag förstår e programmet inspelat innan vanliga Farmen och då va väl Gutta fortfarande så pass kry att han kunde va med. Håller med om det e kul att se honom.
    Hejohå5324 skrev 2019-03-12 01:49:08 följande:

Saga scott har förövrigt varit med i paradise hotell, och haft en egen liten serie tillsammans men youtubern och gamla paradise hotell deltagaren Kristian täljeblad.

Amir och Vlad är två youtubers jag tycker väldigt mycket om, det är nog mest dem som lockar mig till att kolla detta året. :)

Då vet man lite mer om Saga Scott då. ;)

Amir & Vlad känner jag till lite grann från Youtube.

Kul att se ett nytt ansikte i tråden förresten.
  • Johannus
    Hejohå5324 skrev 2019-03-12 01:49:08 följande:

Hejohå Välkommen med i tråden :)

Kollar inte på Paradise hotell och inte heller på yuotobers eftersom jag är av den äldre generationen, så dem har jag aldrig sett.

Inte vet jag heller vem mannen som kom med kon är, nej dem jag vet /(var Frank).
    Doge har man inte kunnat undgå då han är massor på tv.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-12 20:38:22 följande:

Kollar inte på Paradise hotell och inte heller på yuotobers eftersom jag är av den äldre generationen, så dem har jag aldrig sett.

Inte vet jag heller vem mannen som kom med kon är, nej dem jag vet /(var Frank).
    Mannen som kom med kon var Pelle Fosshaug. En gammal bandyspelare.  
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-12 20:51:28 följande:
    Mannen som kom med kon var Pelle Fosshaug. En gammal bandyspelare.  
    Ok det säger mig inte nåt då jag inte kollar på bandy heller :)

Han verkar i alla fall vara en go gubbe.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-12 21:30:33 följande:
    Ok det säger mig inte nåt då jag inte kollar på bandy heller :)

Han verkar i alla fall vara en go gubbe.
    Ok. Ja,då är det inte så lätt att veta.

Ja,han verkar vara en skön kille.
    Carpe Diem
  • Hejohå5324
    Johannus skrev 2019-03-12 20:38:22 följande:

Haha nej det förstår jag, men det är det som är så härligt med farmen vip, dem har blandade kändisar som tilltalar alla årsgrupperna! :)

Kände knappt igen någon av dem äldre förutom Dogge då, han va ju väldigt populär när jag va liten.
Svar på tråden Farmen VIP