Farmen VIP
Några fler som tänker titta på Farmen VIP?
Några fler som tänker titta på Farmen VIP?
Tyckte det var lite jobbigt att se Frank då han inte finns kvar mer.
Doge har jag aldrig kunnat med. Kanske för att jag inte gillar rappare. Gillar över huvud taget rappmusik. (inget fel varifrån han kommer eller vart han är uppvuxen). Jag gillar dansbands musik.
Ja det var tråkigt att en tjej åkte ut på grund av skada redan första dan. Vet inte vem hon är....Vet inte alls vika det andra är förutom Sigrid som kom med båten för hon är ju en av dansarna i Let´s Dance. Vem den andra blondinen är vet jag inte....
Jag ska kolla på det, hade dock inte tid idag för jag jobbade.
Saga scott har förövrigt varit med i paradise hotell, och haft en egen liten serie tillsammans men youtubern och gamla paradise hotell deltagaren Kristian täljeblad.
Amir och Vlad är två youtubers jag tycker väldigt mycket om, det är nog mest dem som lockar mig till att kolla detta året. :)
Bra att du förstår min sida av musik :)
Det var nog hon som heter Saga som sa att hon har erfarenhet av lantbruk.
Sigrid som är dansare i Let´s Dance är nog Stockholmare. Hon hade ett förhållande med Samir till för ett tag sen. Samir sjunger med någon Wiktor har jag för mig.
Men det kan även vara så att Sigrid sa att hon har erfarenhet.
Kul var att se Gutta tillbaka i programmet.
Jag ska kolla på det, hade dock inte tid idag för jag jobbade.
Saga scott har förövrigt varit med i paradise hotell, och haft en egen liten serie tillsammans men youtubern och gamla paradise hotell deltagaren Kristian täljeblad.
Amir och Vlad är två youtubers jag tycker väldigt mycket om, det är nog mest dem som lockar mig till att kolla detta året. :)
Hejohå Välkommen med i tråden :)
Kollar inte på Paradise hotell och inte heller på yuotobers eftersom jag är av den äldre generationen, så dem har jag aldrig sett.
Inte vet jag heller vem mannen som kom med kon är, nej dem jag vet /(var Frank).
Doge har man inte kunnat undgå då han är massor på tv.