• Svar på tråden Farmen VIP
  • Johannus

Verkar bli roligt på Farmen VIP. 
    Amir som blev storbonde tog Sigrid med sig till huset och på natten började det att spöka. 

• Johannus
    Hejohå5324 skrev 2019-03-18 22:00:28 följande:
    Alltså är det bara jag som stör mig en aning på regina? Tål inte henne riktigt.
    Jag stör mig på henne, hon verkar som att det bra är hon som ska styra alla andra, men samtidigt stör jag mig på några andra också som jag ser det som har haft ett alldeles för lätt stats liv. Kanske lär dom sig att det är inte och har inte varit lätt att vara bönder som många fortfarande är än i dag i Sverige. Det kräver att man är morgon pigg och att man har krafter för allt som ska göras. Djuren måste skötas, trädgård måste skötas, hagar och andra byggnader måste byggas....

En erfarenhet för alla som är där.
  • molly50

Jag stör mig faktiskt inte så mycket på henne. Däremot så tycker jag att hon kan försöka tagga ner litegrann och låta de andra få bestämma också.
    Carpe Diem
  • flygrl
    Hejohå5324 skrev 2019-03-12 23:45:07 följande:

Haha nej det förstår jag, men det är det som är så härligt med farmen vip, dem har blandade kändisar som tilltalar alla årsgrupperna! :)

Kände knappt igen någon av dem äldre förutom Dogge då, han va ju väldigt populär när jag va liten.

Ja, det e en blandning mellan yngre och äldre och det e bra. Ja, Dogge växte man ju upp med och eftersom vi bor i Alby båda 2 har jag också sett honom IRL många gånger. Tycker han ger ett snällt och roligt intryck.
    Johannus skrev 2019-03-18 20:14:44 följande:

Verkar bli roligt på Farmen VIP. 

Amir som blev storbonde tog Sigrid med sig till huset och på natten började det att spöka. 

He he Amir blev duktigt prankad där, stackarn. Tycker Amir e sympatisk och faktiskt en duktig storbonde.

Hon e lite flummig och verkar ha ålderskomplex men så farligt e det inte enligt mig. Fast hon kan behöva tagga ner en smula.
  • flygrl

Ja, det lunkar ju på i Farmen VIP med. Är det nån som tittar mer än mig?

Har inte så mycket att säga om senaste avsnittet.

Tuff tvekamp mellan Vlad och Pelle där Vlad verkligen imponerade. Blev förvånad att inte Pelle tog hem det. Vlad verkar rätt vältränad.

• Johannus
    flygrl skrev 2019-03-27 20:15:23 följande:
    Tuff tvekamp mellan Vlad och Pelle där Vlad verkligen imponerade. Blev förvånad att inte Pelle tog hem det. Vlad verkar rätt vältränad.
    Jag tittade på Måndag, men tyckte också att det fanns som inte så mycket att säga.

Kampen var tuff men Pelle förlorade mot yngre Vlad. 
    Jag hade hoppats på Pelle.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-27 20:43:55 följande:

Jag tittade på Måndag, men tyckte också att det fanns som inte så mycket att säga.

Kampen var tuff men Pelle förlorade mot yngre Vlad. 

Jag hade hoppats på Pelle.

Ja, Pelle är väl typ mer än dubbelt så gammal som Vlad så det är väl förklaringen till att Vlad gick segrande ur kampen. Jag gillar både Pelle & Vlad. :)
  • Hejohå5324

Jag va väldigt rädd att Vlad skulle åka på det då han gör programmet väldigt roligt, blev otroligt förvånad att han vann, trodde inte alls han var så stark som han visade sig vara.

Men utöver det så finns det inte särskilt mycket att säga om avsnittet, tyckte inte det va en stor förlust att Pelle fick åka hem för han syntes inte särskilt mycket ändå.
  • Hejohå5324

Jag va väldigt rädd att Vlad skulle åka på det då han gör programmet väldigt roligt, blev otroligt förvånad att han vann, trodde inte alls han var så stark som han visade sig vara.

Men utöver det så finns det inte särskilt mycket att säga om avsnittet, tyckte inte det va en stor förlust att Pelle fick åka hem för han syntes inte särskilt mycket ändå.
  • molly50

Jag tittar.
    Ja.jag blev också förvånad. Men tycker det var synd att Pelle fick åka hem. Gillar honom.
    Men gillar Vlad med. 
  • flygrl
    Hejohå5324 skrev 2019-03-28 01:08:48 följande:

Vlad visade sig ju va väldigt vältränad. Inte bara i tävlingen utan också när man såg honom göra armhävningar nere på bryggan. Håller med om att han är trevlig och rolig.
    molly50 skrev 2019-03-28 08:32:24 följande:

Jag tittar.

Ja.jag blev också förvånad. Men tycker det var synd att Pelle fick åka hem. Gillar honom.

Men gillar Vlad med. 

Jag gillar som sagt båda.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-29 21:59:13 följande:
    Vlad visade sig ju va väldigt vältränad. Inte bara i tävlingen utan också när man såg honom göra armhävningar nere på bryggan. Håller med om att han är trevlig och rolig. smile1.gif

Jag gillar som sagt båda. smile5.gif
    Gillar också båda.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-29 21:59:13 följande:
    Vlad visade sig ju va väldigt vältränad. Inte bara i tävlingen utan också när man såg honom göra armhävningar nere på bryggan. Håller med om att han är trevlig och rolig.
    molly50 skrev 2019-03-28 08:32:24 följande:

Jag tittar.

Men gillar Vlad med. 

Jag gillar som sagt båda.
    Ja,det är samma här.
Svar på tråden Farmen VIP