flygrl skrev 2019-03-11 23:53:37 följande:
Så nu har jag kollat även Farmen VIP och det va ju rätt kul. Tragiskt bara med Frank Andersson att hans hälsa va så dålig. Han gick ju bort inte så långt efter dom spelat in programmet. RIP Frank Andersson.
Överlag gav väl alla ett rätt trevligt intryck. Dogge e lite av en favorit för mig då vi delar en del egenskaper...båda från Alby, ursprung från Venezuela, hiphoppare, betongbarn. Ser honom ibland där jag bor och han verkar snäll och trevlig och hejar på alla (även på mig! ;).
Tråkigt också att Felicia Book fick lämna pga skadan hon fick när vagnen välte. Dramatiskt! :/
Tror du inte snarare det e TV4 som kontaktar kända personer dom tänker skulle passa i programmet än att deltagarna själva sökt?
Den där Pelle som e bandyspelare verka ju ta tag i mjölkningen. Sen sa väl en av dom två tjejerna som kom med båten att hon hade erfarenhet av lantbruk.
Ja eller hur?!
Tyckte det var lite jobbigt att se Frank då han inte finns kvar mer.
Doge har jag aldrig kunnat med. Kanske för att jag inte gillar rappare. Gillar över huvud taget rappmusik. (inget fel varifrån han kommer eller vart han är uppvuxen). Jag gillar dansbands musik.
Ja det var tråkigt att en tjej åkte ut på grund av skada redan första dan. Vet inte vem hon är....Vet inte alls vika det andra är förutom Sigrid som kom med båten för hon är ju en av dansarna i Let´s Dance. Vem den andra blondinen är vet jag inte....