Ensam och Olycklig
Jag har inte heller några vänner och tror att det är just det du behöver, vänner. Inte nytt förhållande när du är så olycklig. Du kommer bara bygga upp ditt liv på förhållandet och det mår en relation inte bra av och när den kraschar är du tillbaka i detta.
Många män gör just så att de har inga nära vänner utanför sin relation och så blir det så här. Jag sitter också i båten att inte ha några vänner men det är av annan orsak. Förstår också känslan att vilja fly in i något som spelande och tycker det är så starkt av dig att ha tagit dig ur. Jag har också haft ett missbruk av annat slag, sökte efter förälskelser och blev beroende (tappade mina vänner pga allt krångel det orsakade). Det är nog liknande där. Har också slutat och känner igen det där att verkligheten känns tom och tråkig. Har också en dotter jag önskar att jag kunde må bra inför men man måste nog börja inifrån.
Lägg dejtandet på hyllan ett tag och sök nya intressen och nya vänner och se om du kan hitta tillbaka till dig själv. Efter det kan du börja dejta men kanske du redan då har råkat träffa på en ny kärlek.
Vill du ha en internetvän (för chansen att vi bor nära är nog inte så stor) så hör av dig <3