Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-18 00:43:15 följande:
    Japp, jag e med. smile1.gif
    Toppen.

Vad tyckte du om första programmet? Jag tyckte synd om det två som blev laglösa, och även det två som var tvungna att möta det laglösa så här i början av programmet. Jag hoppas alla fyra får gå till deras lag och fortsätta spelet.

Robinson kommer det alltid att finnas dem som gnäller och dem som inte orkar jobba. Men jag gillar programmet och dom fina stränderna dom får bo på. Och så gillar jag Anders programledaren. :)
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-18 08:54:49 följande:
    Jag är också med.  smile1.gif

Jag gillar också Anders som programledare. Tycker han är bra.
    Tyckte också synd om de som blev laglösa och de som blev tvungna att möta de laglösa om att få vara kvar i sina lag.
    Men framförallt så reagerade jag på Carl. Vilken besserwisser!
    Honom borde de ha valt ut till att möta de laglösa. Honom borde de verkligen kunna avvara som beter sig som en diktator.
    Roligt att se dig här :)

Håller med dig om Carl. ledar typ som vill få det på sitt sätt.
    Jag blev även arg för att (om det var han) som sa att man skulle satt den lilla tjocka!!!! till det laglösa.  Så säger man inte.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-18 17:10:59 följande:
    Jag tycker som du.
    Synd om dom laglösa och dom som kunde undvaras. Hoppas också dom får va kvar alla 4. Roligt att han renskötaren sov ståendes och t o m snarkade högt. smile2.gif
    Jag gillar också Robinson och då bla. för dom fina miljöerna. Anders e en bra programledare. :)

Ja, Carl Stefan asså! Vilken otrevlig typ. Jävla mobbare! smile8.gif

Håller helt med om det va obehagligt när han sa sådär om Linn (?). Men han har ju flera gånger uttryckt sitt förakt mot dom andra deltagarna. Hoppas han åker ut snabbt! smile8.gif
    Kul att renskötaren från Norrland kom med i spelet :)

Han Carl verkar inte kul alls och jag hoppas också att han åker ut så omgående som möjligt.

Nu tävling vet inte vem jag ska heja på ännu.
  • Johannus
    Meriall skrev 2019-03-18 19:50:30 följande:
    Låter roligt, hur många avsnitt har det varit hittills? :)
    Började i går Söndag, var 1 timme lång program när deltagarna kom fram till ön och delades till Lag Nord och Lag Syd. Två fick bli laglösa och fick tävla mot en från bådar lagen. Det som förlorade hamnade i det Gränslösas land där det redan fanns två innan. Nick som fanns i Gränslandet var med förra året och han var inte snäll så få se hur han är i årets farm.

Kommer att vara från måndag till torsdag 30 minuter 19.30

Sen ska det vara på Söndagar.

Välkommen med och diskutera.
  • Johannus

Nick vet jag lite om då han var med förra året, men var inte omtyckt. Ledartyp.
    Cathrine Harden borg har jag aldrig hört om eller sett på tv.

Carl nu kvällens program kallar vissa för Korvgubbar...Lin för korta tjocka!!!!! Hur länge får han hålla på och ge folk öknamn innan tv4 gör nåt????

• Johannus
    molly50 skrev 2019-03-19 21:14:05 följande:
    Ja,eller innan någon i laget tröttnar ur rejält på honom.
    Jag hade gjort mig osams med honom från första dagen om jag hört honom kalla någon för sådana saker. 
    Det plus hans diktatorsfasoner.
    Carl säger ju inte så att personerna hör honom säga, men hoppas någon hör honom och säger att nu får det vara nog med elaka kommentarer.

Undrar hur det blir när han kommer i kontakt med Nick, då tror jag alla andra vill hem.
  • Johannus
    happysunday skrev 2019-03-19 21:17:17 följande:
    Jag tror att Carl är fejk, att han är med och kör ett eget litet projekt. 
    Om han är fejk är det dåligt från Tv4 och ha med någon som namnger folk på det sättet han gör.
  • Johannus

Jag undrar vad Carl håller på med!!! Han verkar ju vilja sinka laget.
    Bra att lag Nord vann och jag tror att jag kommer att hålla på dom härefter.
    Hoppas att dem i lag Syd kommer rösta ut Carl. Han verkar bara vela namnge alla i deras lag.
    Fy det är så tråkigt att det alla program dem som vill mobba och vara elaka.
    Jag vil komma i håg att Nick var ganska elak förra året så alla ville ha ut honom. Hoppas han lärt sig nåt och försöker vara snällare i år. Men det verkar som han är likadan på Gränslandet.

• Johannus
    molly50 skrev 2019-03-20 21:55:27 följande:
    Hamnar lag syd i öråd på söndag då? Jag missade lite på slutet.

Ja,han var väl inte så juste. Men han verkar ändå vettigare än Carl,tycker jag.
    Ja lag syd hamnar i öråd.
Svar på tråden Robinson 2019