• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-18 00:43:15 följande:
    Japp, jag e med. smile1.gif
    Toppen.

Vad tyckte du om första programmet? Jag tyckte synd om det två som blev laglösa, och även det två som var tvungna att möta det laglösa så här i början av programmet. Jag hoppas alla fyra får gå till deras lag och fortsätta spelet.

Robinson kommer det alltid att finnas dem som gnäller och dem som inte orkar jobba. Men jag gillar programmet och dom fina stränderna dom får bo på. Och så gillar jag Anders programledaren. :)
  • molly50

Jag är också med. 

Jag gillar också Anders som programledare. Tycker han är bra.
    Tyckte också synd om de som blev laglösa och de som blev tvungna att möta de laglösa om att få vara kvar i sina lag.
    Men framförallt så reagerade jag på Carl. Vilken besserwisser!
    Honom borde de ha valt ut till att möta de laglösa. Honom borde de verkligen kunna avvara som beter sig som en diktator.

Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-18 08:54:49 följande:
    Jag är också med.  smile1.gif

Tyckte också synd om de som blev laglösa och de som blev tvungna att möta de laglösa om att få vara kvar i sina lag.
    Honom borde de ha valt ut till att möta de laglösa. Honom borde de verkligen kunna avvara som beter sig som en diktator.
    Roligt att se dig här :)

Håller med dig om Carl. ledar typ som vill få det på sitt sätt.
    Jag blev även arg för att (om det var han) som sa att man skulle satt den lilla tjocka!!!! till det laglösa.  Så säger man inte.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-18 11:27:43 följande:
    Roligt att se dig här :)

Jag blev även arg för att (om det var han) som sa att man skulle satt den lilla tjocka!!!! till det laglösa.  Så säger man inte.
    Tack! 

Ja,det var han som sa det. Den lilla korta,tjocka. Så fruktansvärt respektlöst!
    Carpe Diem
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-18 01:29:00 följande:

Toppen.

Vad tyckte du om första programmet? Jag tyckte synd om det två som blev laglösa, och även det två som var tvungna att möta det laglösa så här i början av programmet. Jag hoppas alla fyra får gå till deras lag och fortsätta spelet.

Robinson kommer det alltid att finnas dem som gnäller och dem som inte orkar jobba. Men jag gillar programmet och dom fina stränderna dom får bo på. Och så gillar jag Anders programledaren. :)

Jag tycker som du.

Synd om dom laglösa och dom som ?kunde undvaras?. Hoppas också dom får va kvar alla 4. Roligt att han renskötaren sov ståendes och t o m snarkade högt.

Jag gillar också Robinson och då bla. för dom fina miljöerna. Anders e en bra programledare. :)

Jag är också med. 

Ja, Carl Stefan asså! Vilken otrevlig typ. Jävla mobbare!
    Johannus skrev 2019-03-18 11:27:43 följande:

Roligt att se dig här :) o

molly50 skrev 2019-03-18 11:44:03 följande:

Tack! 

Håller helt med om det va obehagligt när han sa sådär om Linn (?). Men han har ju flera gånger uttryckt sitt förakt mot dom andra deltagarna. Hoppas han åker ut snabbt!
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-18 17:10:59 följande:
    Jag tycker som du.
    Synd om dom laglösa och dom som kunde undvaras. Hoppas också dom får va kvar alla 4. Roligt att han renskötaren sov ståendes och t o m snarkade högt. smile2.gif
    Jag gillar också Robinson och då bla. för dom fina miljöerna. Anders e en bra programledare. :)

Ja, Carl Stefan asså! Vilken otrevlig typ. Jävla mobbare! smile8.gif

Håller helt med om det va obehagligt när han sa sådär om Linn (?). Men han har ju flera gånger uttryckt sitt förakt mot dom andra deltagarna. Hoppas han åker ut snabbt! smile8.gif
    Kul att renskötaren från Norrland kom med i spelet :)

Han Carl verkar inte kul alls och jag hoppas också att han åker ut så omgående som möjligt.

Nu tävling vet inte vem jag ska heja på ännu.
  • Johannus
    Meriall skrev 2019-03-18 19:50:30 följande:
    Låter roligt, hur många avsnitt har det varit hittills? :)
    Började i går Söndag, var 1 timme lång program när deltagarna kom fram till ön och delades till Lag Nord och Lag Syd. Två fick bli laglösa och fick tävla mot en från bådar lagen. Det som förlorade hamnade i det Gränslösas land där det redan fanns två innan. Nick som fanns i Gränslandet var med förra året och han var inte snäll så få se hur han är i årets farm.

Kommer att vara från måndag till torsdag 30 minuter 19.30

Sen ska det vara på Söndagar.

Välkommen med och diskutera.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-18 17:10:59 följande:
    Jag tycker som du.

Synd om dom laglösa och dom som ?kunde undvaras?. Hoppas också dom får va kvar alla 4. Roligt att han renskötaren sov ståendes och t o m snarkade högt.

Jag är också med. 

Ja, Carl Stefan asså! Vilken otrevlig typ. Jävla mobbare!
    molly50 skrev 2019-03-18 11:44:03 följande:

Tack! 

Håller helt med om det va obehagligt när han sa sådär om Linn (?). Men han har ju flera gånger uttryckt sitt förakt mot dom andra deltagarna. Hoppas han åker ut snabbt!
    Ja,jag skrattade högt när Mattias somnade ståendes och började snarka. 

Ja,jag hoppas verkligen att Carl åker ut snabbt. Ingen av de andra verkar ju ha så mycket till övers för honom heller.
    Jag hoppades så igår att hans lag skulle förlora. Enbart pga honom.

De som slogs ut i tävlingen mot de laglösa hamnade ju på den andra ön. (Vad det nu hette?)
    Tillsammans med Nick från förra året och en tjej.
    Carpe Diem
Svar på tråden Robinson 2019