Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Japp, jag e med.
Jag är också med.
Jag gillar också Anders som programledare. Tycker han är bra.
Tyckte också synd om de som blev laglösa och de som blev tvungna att möta de laglösa om att få vara kvar i sina lag.
Men framförallt så reagerade jag på Carl. Vilken besserwisser!
Honom borde de ha valt ut till att möta de laglösa. Honom borde de verkligen kunna avvara som beter sig som en diktator.
Toppen.
Vad tyckte du om första programmet? Jag tyckte synd om det två som blev laglösa, och även det två som var tvungna att möta det laglösa så här i början av programmet. Jag hoppas alla fyra får gå till deras lag och fortsätta spelet.
Robinson kommer det alltid att finnas dem som gnäller och dem som inte orkar jobba. Men jag gillar programmet och dom fina stränderna dom får bo på. Och så gillar jag Anders programledaren. :)
Jag är också med.
Tyckte också synd om de som blev laglösa och de som blev tvungna att möta de laglösa om att få vara kvar i sina lag.
Honom borde de ha valt ut till att möta de laglösa. Honom borde de verkligen kunna avvara som beter sig som en diktator.
Roligt att se dig här :) o
Håller med dig om Carl. ledar typ som vill få det på sitt sätt.
Jag blev även arg för att (om det var han) som sa att man skulle satt den lilla tjocka!!!! till det laglösa. Så säger man inte.
Tack!
Ja,det var han som sa det. Den lilla korta,tjocka. Så fruktansvärt respektlöst!
Låter roligt, hur många avsnitt har det varit hittills? :)
Jag är också med.
Tack!
Ja,det var han som sa det. Den lilla korta,tjocka. Så fruktansvärt respektlöst!