Inlägg från: A4ka |Visa alla inlägg
  • A4ka

Robinson 2019

TV4 väljer olika typer som kan bidra till fler tittarsiffror, så personer som Carl och Nick och Adnilson måste vara med annars ingen ska titta på

Robinson. Carl känns verkligen som skådespelare eller finns det så elaka och dryga maniskor på riktigt!!?!

• A4ka

Jag hejade på Åsa just pga tjejpakten, men blev besviken för att hon hittade ju inga dubloner, hon kom sist på pussel, hon förlorade mot Fia, då är hon inte så duktig då på att vara med i Robinson. Och Suzana tycker jag ska också åka ut hon pratar för mycket )

• A4ka

Fattade inte riktigt varför Klas inte sover i lägret? För att han blev sur på Anna som gillar Sebbe mer än honom? Sophie gillar jag inte så mkt, vet inte varför.

• A4ka

Jag som tittare tycker att det fegt att gå ihop och ta ut dem starka spelarna först som de gjorde med Adnilson, Sebastian, Lucas och Anna nu. Och troligen Klas inom kort framtid oavsett hur omtyckt han är. Men å andra sidan vet inte om jag skulle tänka likadant om jag var där själv....

• A4ka

Varför röstade de bort Bonnie? Vad tror ni? Jag trodde att SydPakten (tjejer) skulle rösta bort Emilio och att Klas också skulle rösta på honom för att inte inte ha en kille i finalen mot sig.

Hejade på Klas från början för att han var sig själv och inte paktade, så kul att han vann!!!

• A4ka

Vi pratade om Robinson på jobbet idag, kollegorna tyckte att finalen var utformad på sätter som skulle säkra Klas vinst. Jag förstår att hinderbanan var lättare för Klas att vinna för att han är lång och har bra balans, men tänkte på att banan planerades innan produktionen visste vilka som skulle komma till final. Vad tycker ni? Och så skönt att finalisterna kunde tävla om segern istället för att bli framröstade. Som förra året när Daniel vann över polis-Henrik. Jag hejade på Henrik förra året

Svar på tråden Robinson 2019