Inlägg från: AnkiC |Visa alla inlägg
  • AnkiC

Robinson 2019

Hej Robinsonfans!

Jo lag Nord ligger pyrt till just nu men det kommer att vända skulle jag tro. Snart kommer Nick och Sebastian och paktar ihop sig med Klas och Anna så blir lag Nord fler. De som kommer från utposten kommer hålla på Nord också iom att Matthias och Robert är nordare och Peter och Jannike inte sviker Sebbe och Nick. Fast när de kommer från utposten är ju oklart. De kanske sitter där i flera veckor. Spännande imorrn! Av TV4:s teaser att döma så verkar det som att två stycken fått tag på nåt ätbart, typ choklad, och kommer att bestraffas enligt hörsägen. Återstår att se imorrn.

• AnkiC
    flygrl skrev 2019-04-29 01:27:48 följande:

Hej själv!

Ja, det blir nog spännande och turbulent framöver i Robinson och jag delar din analys. Nu vände det ju iofs redan på dagens öråd utan Nick & Sebastians hjälp. Lucas & Emilios lögner slog tillbaka mot dom själva och sen Sophies 3 extra röster va väl det som avgjorde det så Lucas åkte ut i stället för Anna. Fördel gamla lag Nord.

Och snart kommer som sagt Nick & Sebastian in och rör om ännu mer i grytan.

Ja extrarösterna avgjorde ju det hela. Vet inte om jag gillar alla extraröster hela tiden. Känns inte som att spelet styrs av deltagarna då utan tillfälligheter som produktionen bidrar med.

Ja nu blir det spännande när Nick och Sebastian kommer in. Gillar Klas och jag tror nån från Nordarna kommer att ta hem det. Fast jag håller på Linn! Hon har verkligen visat att hon kan mycket och hon är den ärligaste i lägret förutom Klas.
Svar på tråden Robinson 2019