Jag var/"är" otrogen vid två tillfällen under en mycket kort tid. Med en före detta kk.
Kkn och jag försökte ha en normal vänskap efter det att jag träffade en ny partner och ingen hade någon avsikt att det skulle vara mer än så. Vi var mycket goda vänner utöver sexet och ville inte tappa den vänskapen. Det blev aldrig vi två för vi är inte alls kompatibla som partners och har helt olika syn på livsmål. Vi gled till slut ifrån varandra för vi kände att vi inte riktigt hade mage att vara öppen med vår vänskap. Vi träffades bara när respektive var borta i jobb eller iväg på andra resor, och inget hände mellan oss under tiden vi träffades som enbart vänner.
Jag trodde aldrig att jag skulle vara den som vänstrade och det var inte heller avsikten när jag senare träffade på fd kkn på stan en gång. Vi återupptog kontakten och umgicks som vilka vänner som helst ett par gånger. Förutom att det skedde i smyg. Det är inte socialt accepterat att umgås privat med andra könet, hur platoniskt det än må vara så väcker det en svartsjuka eller misstankar om något mer. Det funkar inte så i verkligheten hur starkt vi än intalar oss det.
Mycket film sågs, vi har samma smak. Vi höll varandra på avstånd till en början, alltid sittandes på varsin kant i soffan när vi kollade film osv. Men sedan blev det allt mer fysiskt kontakt när vi blev bekväma och inget "hände", vi kände oss trygga i varandras närhet. Båda kunde halvligga på varsin sida i soffan eller att lägga upp benen över varandras knä. Sedan började lätta men ändå oskyldiga smekningar. Oskyldigt till en början att ben eller armar gneds mot varandra om man sträckte sig efter ett glas vatten eller så. Hade vi aldrig kännt som vi gjorde så hade ingen reagerat på det ens om vi hade haft sällskap av våra sambos. Men de oskyldiga beröringarna blev allt mer avsiktliga. Det fanns en outtalad saknad för den närhet vi delat så många gånger förr från oss båda. Vi ville bara vara nära vänner men det gick inte. Vi började "mysa" genom att lägga armen om varandra, på varandras lår eller pilla på händerna. Det eskalerade gång efter gång och vi höll om varandra och skedade i soffan, fullt påklädda. Sedan under tröjan, huden var såklart mycket mer intressant. Till slut agerade vi på vår lust och hamnade i sängen. Första gången var det en enorm skuldkänsla, och väldigt pinsamt. Vi behövde prata om "engångsföreteelsen". Så vi träffades igen och vi kunde inte låta bli varandra. Det var alldeles för skönt första gången. Det blev 2 gånger totalt under en kort tid och vi kom överens om att vi både ville ha denna sexuella kontakt med varandra trots våra liv vid sidan av. Nu har vi däremot båda två haft mycket att göra privat med jobb och sånt. Vi har ingen avsikt att lämna våra sambos så att vi kan ses mer. Vi är inte intresserade av en djupare relation än så.
Det är nog en egoistisk känsla av frihet och villkorslös närhet som fick mig att vara otrogen. Och så klart själva njutelsen av sexet. Kkn och jag har helt olika livsmål och skulle inte fungera i en relation men sexet är kanonbra. Med min sambo är det tvärt om. Min sambo säger att hen är kåt på mig nästan hela tiden men tar aldrig initiativ. Och jag har börjat ge upp för även om jag är drivande och gång på gång visar att jag vill, och säger att jag vill ha sex så blir det så sällan eller så kommer det ursäkter och undanflykter om det ena och det andra. Jag provade igen ikväll för jag blev lite upphetsat av att skriva om min kk. :) (men det hände såklart inget som jag misstänkte, nu sover min sambo och jag skriver färdigt inlägget. )
Jag vet att det är fel att vara otrogen. Jag skäms för att jag trots detta vill fortsätta ligga med före detta kkn och jag vill absolut inte såra min sambo.
Jag har försökt prata med min sambo om bristen på sex men hen ser det inte som ett problem och det känns som att det inte tas på allvar. Jag har ingen galen sexdrift men backar aldrig när min sambo väl föreslår det. (1 gång per kvartal ungefär) ändå är det min sambo som konstant säger att hen är kåt på mig och har en hög sexlust.