• Anonym (Kvinna 92)

Otrohet??

Hej vill veta om någon varit otrogen mot sin partner någon gång? Och varför isåfall.

Jag tycker så här, Om man inte är lycklig i förhållandet tycker jag man ska göra slut först. Varför gå och göra något bakom ryggen?

Någon som har fler åsikter?

• Svar på tråden Otrohet??
  • Anonym (torsk)
    Anonym (H) skrev 2019-04-09 07:45:13 följande:
    Har du nåt emot att din partner är otrogen då?
    Ja självklart. Ska hon vara otrogen hoppas jag att hon sköter det snyggt så att jag inte får reda på det. 
  • Anonym (man)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-09 07:43:36 följande:
    Det är ju bra att det funkar för dig. Själv behöver jag lite omväxling ibland, annars skulle jag nog skiljt mig för flera år sen. 
    Och att du behöver omväxling är såklart en giltig ursäkt för att blåsa din partner?
    Tror du hon/han skulle hålla med dig om det?

Om du vill ha omväxling, varför valde du ett monogamt förhållande öht, varför valde du inte ett öppet förhållande istället?

Din partner kommer nog oxå önska att ni skilt er för flera år sen den dagen sanningen om dig kommer fram.
  • Anonym (man)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-09 08:10:56 följande:
    Ja självklart. Ska hon vara otrogen hoppas jag att hon sköter det snyggt så att jag inte får reda på det. 
    Vad händer om d får reda på det?
  • ekcam

Det är därför man har öppet förhållande så om man träffar någon som är intressant så har man möjligheten.vilket inte har hänt än på 10 år men om det skulle ske så finns möjligheten.

• Anonym (torsk)
    Anonym (man) skrev 2019-04-11 15:13:36 följande:
    Om du vill ha omväxling, varför valde du ett monogamt förhållande öht, varför valde du inte ett öppet förhållande istället?

Din partner kommer nog oxå önska att ni skilt er för flera år sen den dagen sanningen om dig kommer fram.
    Jag valde min fru för att jag älskar henne, det är väl inte så konstigt? 

Och som jag sa ovan, jag valde just prostituerade eftersom det inte kommer fram.
  • Anonym (torsk)
    Anonym (man) skrev 2019-04-11 15:14:55 följande:
    Vad händer om d får reda på det?
    Beror lite på omständigheterna. Om hon gått och haft en långdragen affär med nån är det nog slut, men nåt one night stand på fyllan kan vi nog ta oss igenom. 
  • Anonym (man)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-12 01:31:45 följande:
    Jag valde min fru för att jag älskar henne, det är väl inte så konstigt? 

Och som jag sa ovan, jag valde just prostituerade eftersom det inte kommer fram.
    Jo det förstår jag, men om du inte hade tänkt vara trogen varför gick du öht in i ett exklusivt förhållande? Känns ju lite märkligt att gå in i ett förhållande med inställningen att man kommer blåsa sin partner på löpande band?
  • Anonym (torsk)
    Anonym (man) skrev 2019-04-12 10:48:22 följande:
    Jo det förstår jag, men om du inte hade tänkt vara trogen varför gick du öht in i ett exklusivt förhållande? Känns ju lite märkligt att gå in i ett förhållande med inställningen att man kommer blåsa sin partner på löpande band?
    Nja, varför då menar du? Jag vill ju ha en familj, barn, bolån och hund som alla andra. 
  • Anonym (Egotänk...)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-12 10:54:13 följande:

Nja, varför då menar du? Jag vill ju ha en familj, barn, bolån och hund som alla andra. 

Det går alldeles utmärkt att ha allt dett i ett öppet förhållande också...
  • Anonym (torsk)
    Anonym (Egotänk...) skrev 2019-04-12 11:24:55 följande:
    Det går alldeles utmärkt att ha allt dett i ett öppet förhållande också...
    Absolut, men för det första reducerar det antalet möjliga partners otroligt mycket. För det andra vill jag inte att min fru ligger med andra, i alla fall inte öppet. 
Svar på tråden Otrohet??