• Anonym (Kvinna 92)

Otrohet??

Hej vill veta om någon varit otrogen mot sin partner någon gång? Och varför isåfall.

Jag tycker så här, Om man inte är lycklig i förhållandet tycker jag man ska göra slut först. Varför gå och göra något bakom ryggen?

Någon som har fler åsikter?

• Svar på tråden Otrohet??
  • Anonym (torsk)

Jag är bara otrogen med prostituerade, inga känslor inblandade eller nåt sånt. Jag tror det gör mig till en bättre make. 

• Anonym (GetoveritNow)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-08 02:38:27 följande:

Jag är bara otrogen med prostituerade, inga känslor inblandade eller nåt sånt. Jag tror det gör mig till en bättre make. 

Fast är inte det tråkigt? Tappar ju hela grejen, jag vill ha passion och att man är attraherade av varandra.

Dessutom hur kul är det att ha sex med någon som kanske är tvingade till prostitution eller har varit med flera snubbar innan dig. Nej tack.
  • Anonym (torsk)
    Anonym (GetoveritNow) skrev 2019-04-08 07:14:48 följande:
    Fast är inte det tråkigt? Tappar ju hela grejen, jag vill ha passion och att man är attraherade av varandra.

Dessutom hur kul är det att ha sex med någon som kanske är tvingade till prostitution eller har varit med flera snubbar innan dig. Nej tack.
    Smaksak antar jag. Men att de varit med snubbar innan mig gäller ju alla utom oskulder.
  • Anonym (GetoveritNow)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-08 08:43:53 följande:

Smaksak antar jag. Men att de varit med snubbar innan mig gäller ju alla utom oskulder.

Men jag menar att hon halkan ha varit med två snubbar innan du har sex med henne.
  • Anonym (Ja)
    Svar till TS:
    Ja, jag har varit otrogen några gånger under ett långt liv, och mot olika partners. I stort sett av alla de vanliga klassiska orsakerna. Framförallt handlade det om sex. Men jag skyller inte på ett det var min partners fel att jag var otrogen utan jag anser att felet var mitt.

Jag håller med dig om att det är bäst att göra slut först, särskilt om man är olycklig.
    Men i mitt fall var det aldrig fråga om att vare sig jag eller min partner ville avsluta förhållandet. Inte heller att någon av oss var olycklig, utan snarare tvärtom. I stort så var vi både kära och lyckliga tillsammans.

Eftersom ingen av oss ville att förhållandet skulle ta slut, ingen av oss ville ha någon typ av öppet förhållande, så bedömde jag att det var bättre för alla att hemlighålla, alltså att "gå bakom ryggen".
  • Anonym (Älskarinna)

Jag har en älskare, mitt liv blir så mycket mer spännande med honom och han kompletterar min man sexuellt. Jag har hög sexdrift och jag har fortfarande inte träffat min sexuella matchning...

• Anonym (torsk)
    Anonym (GetoveritNow) skrev 2019-04-08 09:22:21 följande:
    Men jag menar att hon halkan ha varit med två snubbar innan du har sex med henne.
    Aha, ja det har hon kanske. Men det är i regel kondomkrav. 

På seriösa ställen kan man dessutom se tjejernas scheman så man kan boka sin tid i början av passen. 
  • Anonym (H)

Jag skulle aldrig kunna såra den jag älskar på det sättet. Jag hade fullkomligt gått under av sorg och hat om jag blev utsatt för otrohet.. Jag behandlar min älskling på samma sätt som jag vill bli behandlad av honom.

• Anonym (torsk)
    Anonym (H) skrev 2019-04-09 05:36:55 följande:

Jag skulle aldrig kunna såra den jag älskar på det sättet. Jag hade fullkomligt gått under av sorg och hat om jag blev utsatt för otrohet.. Jag behandlar min älskling på samma sätt som jag vill bli behandlad av honom.

Det är ju bra att det funkar för dig. Själv behöver jag lite omväxling ibland, annars skulle jag nog skiljt mig för flera år sen. 
  • Anonym (H)
    Anonym (torsk) skrev 2019-04-09 07:43:36 följande:

Det är ju bra att det funkar för dig. Själv behöver jag lite omväxling ibland, annars skulle jag nog skiljt mig för flera år sen. 

Har du nåt emot att din partner är otrogen då?
Svar på tråden Otrohet??