BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Grattis till dig med <3
Ja, det gör jag gärna :) Kan skicka ett PM med namn så att du hittar mig. Graviditeter kan ju vara lite annorlunda nu när man är äldre , så alltid skönt att kunna bolla med någon som har samma utgångsläge, hihi! Var med i en supermysig grupp på fb i förra graviditeten, var vi kanske med i samma? Den kallades för Bullrecept.. Hade du planerat BF i november med sonen? Vår dotter föddes i 38+4.
Tror jag håller på att bli knäpp... har molvärk till och från men tror varje gång jag går på toa att jag ska få missfall är i 5+2 idag och tog ett clear blue digital som visade 3+. Men missfallet från i februari har satt sig på skallen. Längtar bara till jag gått förbi vecka sju 6+2 då jag fick det förra missfallet. Känns som första milstolpen. Vill vara glad men vågar inte.... lite tråkigt inlägg kanske men behöver skriva av mig. Lider med dig Najo???? sen känns det lite som att för man har 2 barn sen innan skulle det inte vara lila farligt för att man har två.... tycker alla känns lika mycket har varit/Är gravid för 7 gången och har två levande barn så
odsen är ju inte på min sida direkt :/
Tror jag håller på att bli knäpp... har molvärk till och från men tror varje gång jag går på toa att jag ska få missfall är i 5+2 idag och tog ett clear blue digital som visade 3+. Men missfallet från i februari har satt sig på skallen. Längtar bara till jag gått förbi vecka sju 6+2 då jag fick det förra missfallet. Känns som första milstolpen. Vill vara glad men vågar inte.... lite tråkigt inlägg kanske men behöver skriva av mig. Lider med dig Najo???? sen känns det lite som att för man har 2 barn sen innan skulle det inte vara lila farligt för att man har två.... tycker alla känns lika mycket har varit/Är gravid för 7 gången och har två levande barn så
odsen är ju inte på min sida direkt :/
Någon mer som bokat in tidigt UL? Vi ska på ett på onsdag (är i vecka 7+1 då) för att lugna nerverna lite.. Är så nervös, om det är två eller kanske fler därinne.. Har PCO..
Någon mer som bokat in tidigt UL? Vi ska på ett på onsdag (är i vecka 7+1 då) för att lugna nerverna lite.. Är så nervös, om det är två eller kanske fler därinne.. Har PCO..
[quote=79564067][quote-nick]Lillies skrev 2019-04-13 19:31:14 följande:[/quote-nick]Någon mer som bokat in tidigt UL? Vi ska på ett på onsdag (är i vecka 7+1 då) för att lugna nerverna lite.. Är så nervös, om det är två eller kanske fler därinne.. Har PCO.. [/
Ska på vul på tisdag, redan i v 6+2 så känns väldigt tidigt!! Dock känns de bra att få veta i tid om de ej skulle vara en levande graviditet :)
Jag har precis plussat! BF 24 dec oops!
Jag har precis plussat! BF 24 dec oops!
Plussade imorse och kommer ha bf 17/12, på min egen födelsedag :O
Vi har försökt i 1,5 år med att få ett syskon till sonen som är född nov -16. Kunde dock inte vara sämre tajming, börjar nytt jobb imorgon på ett ställe som verkar för bra för att vara sant. :/