• Anonym (Mjukisen)

    Någon som blivit gravid med kondom?

    Någon som blivit gravid med kondom om den läckt vid öppningen? Såg något vitt innanför vid öppningen på kondomen å undrar om det kan ha läckt ut spermier? Hur vet man om det väl läckt ut lite? Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Någon som blivit gravid med kondom?
  • Anonym (...)

    Kondomer är inte 100% säkra, finns många exempel på folk som blivit gravida med kondom.

    Du vet om det läckt ur sperma om nån månad om du tar ett gravidtest...

    Det vita kan ju varit typ "flensost" också

  • Bjoer
    Anonym (...) skrev 2019-03-25 16:20:22 följande:

    Det vita kan ju varit typ "flensost" också


    Eller bara flytningar. Tror det är väldigt sällan det läcker om den inte trillar av. De brukar liksom sitta rätt tight.
  • Anonym (Mjukisen)
    Bjoer skrev 2019-03-25 16:24:19 följande:

    Eller bara flytningar. Tror det är väldigt sällan det läcker om den inte trillar av. De brukar liksom sitta rätt tight.


    Men hur kan mina flytningar hamna inuti då? Kört kondom många år men aldrig sett detta innan
  • Bjoer
    Anonym (Mjukisen) skrev 2019-03-25 17:59:51 följande:
    Men hur kan mina flytningar hamna inuti då? Kört kondom många år men aldrig sett detta innan
    Den kan väl rulla lite fram och tillbaka när man kör, antar jag. Alltså, det är lite svårt på din beskrivning att veta exakt hur det såg ut. Satt den kvar när du såg det? Annars kan det ju lika gärna komma från att man drar av den.
  • Anonym (Mjukisen)
    Bjoer skrev 2019-03-26 08:32:41 följande:

    Den kan väl rulla lite fram och tillbaka när man kör, antar jag. Alltså, det är lite svårt på din beskrivning att veta exakt hur det såg ut. Satt den kvar när du såg det? Annars kan det ju lika gärna komma från att man drar av den.


    Kondomen satt kvar men det låg som ett långt vitt lager som ett streck samlat precis vid öppningen på kondomen
Svar på tråden Någon som blivit gravid med kondom?