• tezz0

Hjälp .. uppsagd :(

Hej,

Du gör ju helt rätt i att redan börja söka jobb. Steg nummer ett avklarat! Du kan inte mer än att söka så många jobb du kan och hoppas på det bästa på den fronten. Får du sen napp är det ju bara super. För eller senare får du ett jobb!

Får du inget jobb i sommar eller under en period så har du ju en del a-kassa. Utefter det får man försöka anpassa sina utgifter så gott det går. Kanske kan du försöka dra ner lite på maten om du inte redan gör det. Finns det andra "onödiga" utgifter som du kan plocka bort? Kan du kanske få hjälp av pappan med lite extra pengar under den perioden som du kanske inte har jobb? 

Finns det kanske möjlighet för dig att få jobb inom hemtjänst? Jag vet att det finns många som söker folk lite varstans...

Jag förstår att det måste vara superjobbig för dig om du samtidigt jobbar mot ångest/panikattacker. Du måste vara rädd om dig själv. Du kan inte mer än att göra ditt bästa och det låter som att du redan gör det! Jag lovar, du kommer att hitta ett jobb. 

Lycka till! ...och du...du fixar det här :)

Svar på tråden Hjälp .. uppsagd :(