Inlägg från: Anonym (sexy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexy)

Kukring - ett måste eller kul hjälpmedel ibland

Jag köpte två Ollonringar med kula i metall ska placeras precis bakom ollonet har bara testat hur den passar lite svårt att veta vilken storlek som är bäst.
    Känslan av ringen är kanon

• Anonym (sexy)

Det var en hel del intressant du hade där.
    Jag har provat lite elastiska saker även kukringar både mjuka och i metall men jag tyckte det var sisådär kuk ringen har ju en fördel att hjälpa till att hålla ståndet och att den blir lite ådrig är ju roligt för båda.
    Men när jag hittade Ollonring med stålkula så kändes det väldigt rätt ringen är smal med en kula på en centimeter den ser ut som en piercing ring typ prins Albert.
    När Ollonringen är på plats ligger den perfekt bakom ollonet och kulan på undersidan av ollonet mot strängen när man har erektion.
    Det ser väldigt snyggt ut och ger en skön känsla det som är lite svårt är att hitta rätt storlek när ollon och kuk varierar i storlek från slak till erigerat tillstånd 

• Anonym (sexy)
    Berget1977 skrev 2020-07-27 11:19:27 följande:

Använder faktiskt aldrig kukring när vi har sex, men frekvent när jag roar mig på egen hand.Absolut inga problem med stånd utan nog helt enkelt för att den blir mer svullen, skönare att runka. Vet faktiskt inte varför den aldrig använts i sängkammaren.

Hej det är ju en jätte skillnad på kukring och ollonring.
    Ollonringen är helt otrolig.
  • Anonym (sexy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-28 08:01:26 följande:

Skönt både vid knull och runk. Har en på nu.

Då kanske du kan svara mig hur hårt ska en ollonring sitta har nyligen skaffat mig ett par som jag provar?
    Ollonringen är ju otroligt skön har inte provat knulla med den ännu.
  • Anonym (sexy)
    Berget1977 skrev 2020-08-02 13:51:09 följande:
    Kikade på dom och verkar trevligt. Men känns väldigt osäkert med storlek. Och när använder man dom? Bara vid sex eller lek eller hela tiden? Rätt så stor skillnad i omkrets på mig i slakt och hårt tillstånd.
    Ja valet av storlek är jätte svårt jag har provat 30 mm och 28 mm och det känns olika vargs gång.
    Dom sitter ju perfekt vid hårt tillstånd men när man är slak läns dom för lösa.
Svar på tråden Kukring - ett måste eller kul hjälpmedel ibland