Kukring - ett måste eller kul hjälpmedel ibland
Jag köpte två Ollonringar med kula i metall ska placeras precis bakom ollonet har bara testat hur den passar lite svårt att veta vilken storlek som är bäst.
Känslan av ringen är kanon
Jag köpte två Ollonringar med kula i metall ska placeras precis bakom ollonet har bara testat hur den passar lite svårt att veta vilken storlek som är bäst.
Känslan av ringen är kanon
Det var en hel del intressant du hade där.
Jag har provat lite elastiska saker även kukringar både mjuka och i metall men jag tyckte det var sisådär kuk ringen har ju en fördel att hjälpa till att hålla ståndet och att den blir lite ådrig är ju roligt för båda.
Men när jag hittade Ollonring med stålkula så kändes det väldigt rätt ringen är smal med en kula på en centimeter den ser ut som en piercing ring typ prins Albert.
När Ollonringen är på plats ligger den perfekt bakom ollonet och kulan på undersidan av ollonet mot strängen när man har erektion.
Det ser väldigt snyggt ut och ger en skön känsla det som är lite svårt är att hitta rätt storlek när ollon och kuk varierar i storlek från slak till erigerat tillstånd
Använder faktiskt aldrig kukring när vi har sex, men frekvent när jag roar mig på egen hand.Absolut inga problem med stånd utan nog helt enkelt för att den blir mer svullen, skönare att runka. Vet faktiskt inte varför den aldrig använts i sängkammaren.
Skönt både vid knull och runk. Har en på nu.