Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Tror att jag precis fått missfall ;(

Jag har varit gravid 4 ggr. Har 2 barn och har fått 2 missfall. Blödde i alla fyra graviditeter. Det som var skillnaden var att jag fick smärta samtidigt som det kom klumpar när det var missfall.

Håller tummarna för att det inte är missfall men tyvärr låter det som det.

• Anonym (.)
    Anonym (ledsen) skrev 2019-04-01 12:30:17 följande:

Det är det jag vill veta- eller få besked om det är missfall. Både gyn och Hc säger att det är vanligt att blöda och att det kan finnas chans att bebisen lever. Att 30% av graviditeterna förekommer blödningar. Att jag ska ha hopp i ovissheten- men varför kan dom inte bara låta mig få göra ett vul då? Kan bm göra vul? Hade en tid för inskrivning/samtal på onsdag som jag antagligen blir tvungen att vänta nu till. Tycker det är så dåligt att man inte få komma och ta ett blodprov och kanske ett vul. Mår så psykiskt dåligt- klarar inte vänta i en månad. Varitnog jobbigt att vänta en hel söndag och halv måndag

Jag fick inte något vul när jag sökte på gynakuten, men dom hjälpte mig att hitta en gynläkare som kunde göra det. Så här i efterhand så känner jag att det var helt rätt av dom eftersom det inte var akut, men då var jag väldigt ledsen över att inte få hjälp.
Svar på tråden Tror att jag precis fått missfall ;(