Inlägg från: Anonym (Orättvist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orättvist)

Ingen gulesäck

Jag och maken har försökt jätte länge att få barn. Gick igenom ett ivf försök som misslyckades. Så jag hade gett upp hoppet om att någonin bli gravid så när glädje beskedet kom för ungefär 3 veckor sedan var vi i exstas. Men i fredags fick jag rosa röd aktigt blod på pappret när jag torkade mig. Kom sen in på gyn akuten på förmiddagen. Gynekologen hitta bara en tom hinsäck på 12 mm. Jag ska va i vecka 6+4. Så det känns inte lovande när dom inget hittade. Jag och maken förbereder oss för det värsta. har någon annan råkat ut för samma sak?

• Svar på tråden Ingen gulesäck
  • Anonym (Orättvist)

Beklagar verkligen. Ja ska boka ett till ultraljud för och se hur saker och ting ser ut. Känns tungt just nu. Och tala om för min chef att jag möjligen kommer att behöva mycket stöd och tid på mig efter detta.

• Anonym (Orättvist)

Vi gjorde ivf försök för vi har försökt nästan 3 år

• Anonym (Orättvist)

blödde bara där och då har inte blöt mer än bruna och enligt proverna hcg så ser det bra ut. bara tidigare i graviditeten än vad jag räknat ut. hoppas bara det är så. så man kan se en bäbis om några veckor.

• Anonym (Orättvist)
    Anonym (Mig med) skrev 2019-04-02 20:47:59 följande:

Jag har! Var bara en tom hinnsäck, inget foster

Hoppas att det är för tidigt för dig också eller att bäbisen lekte kurragömma. Själv väntar jag på första ultraljudet. Så får vi se dom ville inte göra ett till på mig bara för att mina prov på hcg hormon såg ut att stiga som det skulle.
  • Anonym (Orättvist)

Bäbisen mår jätte

• Anonym (Orättvist)

Oj nej det va inget jag tänkte på.

Svar på tråden Ingen gulesäck