• Tussss

Andra som ruvar just nu efter IVF?

RD6 idag.

Tjuvtestade i morse pga min mens är beräknad till senast torsdag, men inget plus, ännu iallafall så vi får väl se. 
    I början hade jag lite dragningar i ljumsken och lite molande mensvärk typ men sen igår känner jag ingenting. Och som sagt, nu går jag bara och väntar på att mensen inte kommer. 

• Tussss
    mulin skrev 2019-05-07 12:05:47 följande:

Rd 7 idag med blasto. Tyckte jag hade mer känningar de första 3 dagarna än sen, men känner lite pirr i ljumsken, lite mensverks-mol i magen trots att det är flera dagar kvar till isf mens ska komma, lite lätt yrslig ibland och mer trött och lättirriterad än vanligt. Annars känner jag mej som vanligt. Tänkte tjuvtesta imorgon eller på torsdag. Har testdag den 13/5 egentligen

Idag var testet neg och jag har också börjat blöda nu så nu ger jag upp om detta försöket :( 

Hoppas det går bättre för dig och att du får ett plus nu när du ska testa! :) 

• Tussss
    mulin skrev 2019-05-08 08:30:25 följande:
    Men åh så tråkigt :( finns ju lite hopp kvar sålänge mensen inte kommer iaf, men såklart skulle jag som dej redan sikta på nästa försök.<3

Min mens är inte beräknad förrän lörd-sönd . tror jag testar imorgon men känner på mig att det kommer vara negativt så är inte ett dugg pepp på det.

Jobbiga för oss är bara att eftersom min sambo jobbar på ett företag där de endast är två personer så när den andra har semester så får inte hon vara ledig/sjuk så då blir det först i augusti/sept.. Jag hoppas innerligt att vi hinner göra ett FET innan dess dock .

Håller tummarna för dig! Glad

Svar på tråden Andra som ruvar just nu efter IVF?