Vuxenmys utomhus
Vi älskar att ha sex utomhus avskilt så ingen kan upptäcka oss.
Vi passade på för lite sen när vi var ute o gick med hundarna, vi Var på sexhumör den dagen så våt i trosan var jag innan vi gick o fan flög i mig och jag sa till min man? ska vi ta en snabbis här bakom bodarna som låg fm bit in i skogen, han har inga problem att nappa, såg oss omkring o parkerade hundarna undskymt, vi kysstes lite o fnissade sen ställer jag mig mot husväggen och han smeker ner mina byxor och knullar mig bakifrån med sina brallor vid knäna? vi kom båda snabbt! Det var riiiktigt Hett. Så det jag vill säga är att man behöver inte planera så mycket. Är man kåt och upplagd är det bara att köra på😂
annars har vi planerat att vi ska ha sex ute och kör bilen till nån avskild plats där vi bäddar åt oss o hånglar och smeker varandra, av med kläderna ligger helt nakna, suger o slickar varandra tills vi kommer eller bara som skönt sex och eller knullar/älskar vad man nu själv säger☺️
rekomenderar er verkligen att planera in det så ni får till det, riktig het krydda att inte fastna i sängkammarn👍
par 50+ som varit gifta (med varandra) länge💕