• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Nicciz
    kråkan25 skrev 2019-05-23 23:40:23 följande:

Testade negativt imorse.. får se om det blir varje dag eller om jag håller mig till lördag. Håller tummarna att ditt visar + om du testar imorgon :)

Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?

Åh.. jag vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska vänta till lördag.

inga symtom alls som alla pratar om, så känns inte som att det kommer bli nått....Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?

När jag blev gravid förra året hade jag inga symtom alls men har hur mycket symtom som helst när jag är skengravid

Detta är sjätte försöket sedan jag fick avbryta graviditeten i somras. Första barnet. Ni?
  • Babycakes79
    kråkan25 skrev 2019-05-23 23:40:23 följande:

Testade negativt imorse.. får se om det blir varje dag eller om jag håller mig till lördag. Håller tummarna att ditt visar + om du testar imorgon :)

Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?

Åh.. jag vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska vänta till lördag.

inga symtom alls som alla pratar om, så känns inte som att det kommer bli nått....Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?

Det här blir tredje försöket. Har två barn sen tidigare. Har träffat en ny man och han har inga barn. Han är världens bästa bonuspappa men vi drömmer även om ett gemensamt barn.

Du då?
  • kråkan25
    Nicciz skrev 2019-05-23 23:56:06 följande:
    När jag blev gravid förra året hade jag inga symtom alls men har hur mycket symtom som helst när jag är skengravid

Detta är sjätte försöket sedan jag fick avbryta graviditeten i somras. Första barnet. Ni?

då kanske det finns chans även om jag inte känner något..  
    Varför fick du avbryta din grav i sommars? <3

Första försöket och första barnet för oss. så det är så mycket nytt att ta in... 

• kråkan25
    Babycakes79 skrev 2019-05-24 05:49:36 följande:
    Det här blir tredje försöket. Har två barn sen tidigare. Har träffat en ny man och han har inga barn. Han är världens bästa bonuspappa men vi drömmer även om ett gemensamt barn.

Du då?
    Såklart mysigt att få ha ett barn ihop, och för honom med dett biologiskt <3

Vi är på första försöket med första barnet!
  • luthia

Godmorgon! Brukar predictor early ge spökstreck? För ni ser väl precis som jag två streck? Behöver inte anstränga mig för att se.

Tror som sagt att BIM är 30/5 så idag blir det ju BIM-6 och jag tror ÄL+8...
  • Gabriela11

Det är väl positivt! Grattis! <3

luthia skrev 2019-05-24 07:59:02 följande:

Godmorgon! Brukar predictor early ge spökstreck? För ni ser väl precis som jag två streck? Behöver inte anstränga mig för att se.

• Nicciz
    kråkan25 skrev 2019-05-24 06:46:17 följande:

då kanske det finns chans även om jag inte känner något..  

Varför fick du avbryta din grav i sommars? <3

Första försöket och första barnet för oss. så det är så mycket nytt att ta in... 

Missbildning, 1 på 10.000 får den typ av missbildning som vår son fick. Så jag fick avbryta graviditeten i vecka 15. Han hade inte överlevt i magen.

Det är mycket nytt att ta in! Och efter ett tag måste man verkligen begränsa sig med all info.. annars stannar livet upp! Forumet här är en perfekt stöttepelare då många går igenom samma sak
  • Nicciz
    luthia skrev 2019-05-24 07:59:02 följande:

Grattis!!
  • Nicciz

Negativt tidigt graviditetstest idag på ÄL+9. Försöker leta efter en skugga men inte ens det. Det borde finnas något på stickan nu iaf om det skulle vara något. Blir så deppig! Sjätte försöket för denna gång och ingenting. Maken frågar inte ens längre vad testen visar.

• luthia

Jag vet inte om jag vågar säga tack till er, jag litar inte på testet, men uppskattar att ni tar er tid att kolla på min sticka. Borde jag lita på testet? Känner mig inte gravid mer än att brösten ömmar och att jag haft lite vattniga flytningar det senaste.. är de normalt sett tillförlitliga de här testen? ska kanske sluta googla och testa med vecko-indikator imorgon med CB. Det går ju att testa 5 dagar innan BIM.