BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Testade negativt imorse.. får se om det blir varje dag eller om jag håller mig till lördag. Håller tummarna att ditt visar + om du testar imorgon :)
Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?
Åh.. jag vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska vänta till lördag.
inga symtom alls som alla pratar om, så känns inte som att det kommer bli nått....Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?
Testade negativt imorse.. får se om det blir varje dag eller om jag håller mig till lördag. Håller tummarna att ditt visar + om du testar imorgon :)
Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?
Åh.. jag vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska vänta till lördag.
inga symtom alls som alla pratar om, så känns inte som att det kommer bli nått....Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?
då kanske det finns chans även om jag inte känner något..
Varför fick du avbryta din grav i sommars? <3
Första försöket och första barnet för oss. så det är så mycket nytt att ta in...
Det är väl positivt! Grattis! <3
Godmorgon! Brukar predictor early ge spökstreck? För ni ser väl precis som jag två streck? Behöver inte anstränga mig för att se.
Tror som sagt att BIM är 30/5 så idag blir det ju BIM-6 och jag tror ÄL+8...
då kanske det finns chans även om jag inte känner något..
Varför fick du avbryta din grav i sommars? <3
Första försöket och första barnet för oss. så det är så mycket nytt att ta in...
Godmorgon! Brukar predictor early ge spökstreck? För ni ser väl precis som jag två streck? Behöver inte anstränga mig för att se.
Tror som sagt att BIM är 30/5 så idag blir det ju BIM-6 och jag tror ÄL+8...
Negativt tidigt graviditetstest idag på ÄL+9. Försöker leta efter en skugga men inte ens det. Det borde finnas något på stickan nu iaf om det skulle vara något. Blir så deppig! Sjätte försöket för denna gång och ingenting. Maken frågar inte ens längre vad testen visar.
Jag vet inte om jag vågar säga tack till er, jag litar inte på testet, men uppskattar att ni tar er tid att kolla på min sticka. Borde jag lita på testet? Känner mig inte gravid mer än att brösten ömmar och att jag haft lite vattniga flytningar det senaste.. är de normalt sett tillförlitliga de här testen? ska kanske sluta googla och testa med vecko-indikator imorgon med CB. Det går ju att testa 5 dagar innan BIM.