• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Babycakes79
    kråkan25 skrev 2019-05-22 21:46:26 följande:

Jag är också på ÄL +7 idag. när har du tänkt testa första gången? eller väntar du på bim? 

Jag har inte känt några symtom alls men hoppas att det inte behöver va negativt...

Tänkte att jag skulle hålla mig men kommer nog testa imorgon. Du då?
  • t123
    Babycakes79 skrev 2019-05-22 21:29:57 följande:
    Jag är på ÄL+ 7 idag, väldigt ont i brösten och sjukt trött, men det brukar jag vara. Inte så mycket molvärk, och det hade jag förra månaden när jag var skengravid..
    Ja, det där med molvärk vet jag inte heller vad jag ska tro om. Har haft lite idag faktiskt. Men tror jag haft det tidigt efter ÄL både när jag varit gravid och när jag inte varit det men sen kan jag inte minnas om den kändes annorlunda på nåt sätt när jag var gravid... Men du närmar dig ju lite smått nu i alla fall :) Jag har mått lite småilla idag också men det har jag också gjort som nåt sorts PMS-symtom tidigare, så har ändå inget att gå på!
  • Babycakes79
    Nicciz skrev 2019-05-22 22:57:54 följande:

Jag är också på ÄL+7! Ont i huvudet och har lite feber. Blödde näsblod idag också. Ska testa imorgon tänkte jag med babyplans early test. Ni?

Tänkte testa imorgon, ah, tänkte hålla mig lite men det går inte.
  • Babycakes79
    t123 skrev 2019-05-23 21:42:07 följande:

Ja, det där med molvärk vet jag inte heller vad jag ska tro om. Har haft lite idag faktiskt. Men tror jag haft det tidigt efter ÄL både när jag varit gravid och när jag inte varit det men sen kan jag inte minnas om den kändes annorlunda på nåt sätt när jag var gravid... Men du närmar dig ju lite smått nu i alla fall :) Jag har mått lite småilla idag också men det har jag också gjort som nåt sorts PMS-symtom tidigare, så har ändå inget att gå på!

Tänkte testa imorgon.. Tror det kommer bli negativt men kan inte hålla mig.
  • t123
    Babycakes79 skrev 2019-05-23 21:45:26 följande:
    Tänkte testa imorgon.. Tror det kommer bli negativt men kan inte hålla mig.
    Uppdatera oss sen! Håller tummarna! Har du plussat tidigt förut?
  • Babycakes79
    t123 skrev 2019-05-23 22:05:43 följande:

Uppdatera oss sen! Håller tummarna! Har du plussat tidigt förut?

Kommer faktiskt inte ihåg, det var ett tag sen.

Men jag lovar att hålla er uppdaterade.
  • kråkan25
    Babycakes79 skrev 2019-05-23 21:41:08 följande:
    Tänkte att jag skulle hålla mig men kommer nog testa imorgon. Du då?

Testade negativt imorse.. får se om det blir varje dag eller om jag håller mig till lördag. Håller tummarna att ditt visar + om du testar imorgon :)

Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?

Nicciz skrev 2019-05-23 10:26:34 följande:
    Det var negativt. Försökte hitta en skugga men kanske inbillar mig. Maken sade att det var blankt. Testar nog varje dag nu framöver. Det känns annorlunda den här gången men det har jag trott förr..

Åh.. jag vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska vänta till lördag.
    inga symtom alls som alla pratar om, så känns inte som att det kommer bli nått....

Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?