BIM maj
Jag ser också! :D
ser jag i syne? Är det ett streck????
Jag ser också! :D
ser jag i syne? Är det ett streck????
Ser ni nått streck eller det är bara jag som är ?paranoia?? Bim-5 idag
.
Positivt!! Grattis!! ??
OMG! Är detta ett plus?!?!?!
Det är dock bara ett svagt streck, men syns tydligt utan att anstränga sig.
Testade ju neg på bim-4 och bim-3, idag bim-1 - jag är i chock?!?!
Första försöket här också. Testade neg sålänge . Är på bim -5 .
Jag testade neg på bim-3 men positivt på -1! Så ge inte upp hoppet. Första försöket här också!
Hjälp mig snälla!! :(( Vet inte vad jag ska tro. Kom hem från jobbet. Har inte varit på toa i mer än 8 timmar och tänkte jag kan väl göra en test. Jag gjorde det och det var ett jätte svagt streck, och sen tänkte jag kan göra en ägglösningstest i samma urin. ? ÄL testet visade 2 streck och set satt jag båda Gtestet och ÄL teste jämte varandra för några sekunder ( tittade efter streck
?) och sen efter några sekunder Gtestet var tydligt positivt! Vad ska jag tro? Kan ÄL testet påverka?? Bifogar bilder
Men omg tycker du?? :O ser du det svaga strecket också??
Jag tror helt enkelt att ett Grattis är på plats!
Grattis!
Okej så detta hände nyss!!! Hade svårt att sova och tänkte att jaja jag går väl upp och testar. Vågade inte lita på det första så testade alla jag hade. Sambon jobbar till 18 ikväll, vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla detta för mig själv tills dess
Ge inte upp ännu! Tycker det är för tidigt för CB digital
Jag fick ?Inte gravid? på CB digital i morse (BIM-3). Så har typ gett upp nu.
Stort grattis till dig! Tack för att du sa det, testade neg sålänge , men jätte jätte svagt positivt igår och idag ( bim -4) och det känns som jag tappar hoppet..men men vi får se. Grattis en gång till, håller tummarna för er! <3 -
Okej så uppdatering från igår när jag fick svagt positivt.
Imorse tog jag ytterligare ett test från testlagret och ett från clearblue digital med veckor.
Fick gravid 1-2!!
Så ge inte upp hoppet ni som fått negativt innan bim, jag fick minus bim-3 och bim-1 plussade jag svagt och på bim idag med digitalt.
Stort lycka till alla andra :)